واکنش متفاوت علم الهادی به دیدار ایران و آمریکا

واکنش متفاوت علم الهادی به دیدار ایران و آمریکا

آیت‌الله سیداحمد علم‌هادی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی (ره) در حرم رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و آغاز این سعادت دهه فاطمیه تصریح کرد: در هفته گذشته و هفته پیش رو دو جریان و موضوع به وجود آمده است که می تواند به عنوان یک الگوی کلی دینی جلو و راهنمای ما باشد. هفته گذشته خجسته سالروز میلاد زینب کبری (س) بود و هفته آینده مصادف با آغاز دهه فاطمیه و متعلق به وجود حضرت زهرای مرضیه (س) است.

امام جمعه مشهد افزود: در موضوع جهاد تبیین که تصمیم کلی رهبر معظم انقلاب و مصداق عینی جهاد است، فاطمه زهرا و زینب کبری (سلام الله علیها) پیشوا و رهبر هستند. حامل های استاندارد این نیز در زمانی که قدرت دشمن از لبه خون آلود شمشیرهایش دیده می شد و همه دلواپسان دین خدا و هدایت مردم شراب استکبار را با دستان خود آورده بودند. گره خورده است.

وی تصریح کرد: در این شرایط هیچ جلوه ای از عظمت ظاهری و پنهان یزید به چشم زینب کبری (علیها السلام) نیامد و با سخنرانی کوتاهی تمام اختیارات فرزند معاویه نحاس زیر پا گذاشته شد و زیر سؤال رفت. در مورد زهرا مرضیه نیز همین گونه بود و پس از آن که بدن پاکش را تازیانه زدند، فرزند نازنینش را سقط کردند و همسر ارجمندش زیر تیغ برهنه شمشیر نفاق قرار گرفت، او نیز به مسجد آمد و چنین جهادی کرد. توضیح اینکه مکر دشمن او را رسوا و رسوا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و اقتدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این اقتدار تنها در داخل کشور نیست، بلکه حتی در منطقه و بخشی از جغرافیای جهان نیز آشکار شد. به شکل قدرت قابل توجه و شکست دادن دشمنی که برنامه ریزی می کند، دشمنان خود را خنثی می کند و توطئه های آنها را خنثی می کند. اما در این شرایط نمی توان تحمل کرد که به مقدسات الهی تعرض شود، اما از سوی دیگر اکثریت انقلابی و قشر دلسوز نظام از انجام وظیفه در تبیین جهاد کوتاهی می کنند.

علم الهادی ادامه داد: جهاد قابل تبیین نیست و هر وقت صحبتی می شود همه می گویند حکومت; با این حساب بعد از دو روز در بحث نماز می آیند و می گویند وظیفه حکومت است برادران و خواهران امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه الهی و یک تکلیف شرعی است. مردم باید به میدان بروند، صحبت کنند و در فضای مجازی توضیح دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکا شکست مردم ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران در همه عرصه ها حرف اول را می زند. اهمیت پیروزی «محمد جهان آرا» بود که تانک‌های آمریکایی صدام را پشت دروازه‌های خرمشهر فرود آورد. منظور از پیروزی «حاج حسن تهرانی مقدم» است که در دوران تحریم سامانه موشکی ما را پایه گذاری کرد و آن را به گونه ای توسعه داد که غرش این موشک ها چشم دشمنان را به خواب برد. منظور از پیروزی «حاج قاسم سلیمانی» است که با تکیه بر تفکر استکباری خود آمریکا را در سراسر منطقه ذلیل کرد.

علم الهادی با بیان اینکه قضاوت ما بر اساس ایمان و قدرت فرزندانمان در میادین ورزشی است، تاکید کرد: اگر ورزشکاران شجاع ما به ایرانی بودن خود افتخار می کنند ما نیز به آنها افتخار می کنیم. حالا، با فرض اینکه توپ یک طرفه رفت، به این معنی نیست که نسل ما باخت و آمریکا پیروز شد. این آمریکا همان آمریکایی است که نسل آن رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته 916 سیلی سنگین در قالب عملیات های مختلف از سوی گروه های مختلف مقاومت خورده است. آنقدر تحقیر شده اند که پنج روز از آخرین عملیات مقاومت می گذرد، اما هنوز نمی توانند علت آن را شناسایی کنند. خیلی تحقیر شده اند.

امام جمعه مشهدمقدس تاکید کرد: مردم در 43 سال گذشته محور قدرت نظام بوده اند و در این شرایط «حاشیه نشینی» و «تعهد همه چیز به دولت» قابل قبول نیست. .

علم الهادی افزود: ما شیعه صدیقه عطار و ارادتمندان زینب کبری (سلام الله علیها) هستیم. فاطمیه از این هفته شروع می شود و حدود یک ماه ادامه دارد. در این روزگاری که مردم ما سیاه می پوشند و اشک می ریزند، آیا نباید با جهاد تبیین بیشتر به زندگی زهرای مرضیه پیوند خورد؟ این جهاد تبیین به معنای درگیر شدن و مقابله نیست، بلکه به این معناست که به جای پریدن از داستانی به داستان دیگر، از همان تلفن همراه در دست استفاده کنید، حوزه را شناسایی و توضیح دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: درست است که فضای مجازی در دست دشمن است، اما اگر همه جوانان ما از زهرا و زینب(س) الگو بگیرند و امروز به میدان بیایند و رسانه ای شوند. ، دشمن به زمینی که طراحی کرده میخکوب می شود. این آمریکا که سردمدار دنیای استکبار و عالم الحاد است و در مرکز جبهه دشمن ما ایستاده است، هنوز قابل ذلت است. مشروط بر اینکه در حوزه سوم معرفتی، یعنی. با شناسایی وظایف و مسئولیت ها، مردم ما نیز با بصیرت عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید