واکنش مسئولین هرج و مرج اعدام یک شورشی چه بود؟


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916625

در پی اعدام یکی از سرکردگان اغتشاشات اخیر و حمله کننده با سلاح سرد به مردم و نیروهای امنیتی، رسانه های فارسی زبان تلاش کردند افکار عمومی را از ماجرای اصلی منحرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اغتشاشات اخیر و در سومین روز از مهرماه امسال، عده ای با بستن خیابان ستارخان تهران رعب و وحشت را در بین مردم ایجاد کردند و تحریک این افراد به سرعت در رسانه های فارسی منتشر شد.

محسن شهري كه بود؟

محسن شکاری نام فردی بود که در ایجاد هرج و مرج در آن روز نقش آفرینی و رهبری داشت. به گفته این رهبر، وی به همراه مردی قدبلند به نام علی، چهارراه خیابان بهبودی در منطقه ستارخان تهران را مسدود کرده و با تهدید رانندگانی که در خیابان حضور داشتند، آنها را مجبور به پیاده شدن از خودرو و سر دادن شعارهای ضده کردند. -شعارهای رژیم

یکی از مدعیان و شاهدان این حادثه که در محل حادثه حضور داشت، ماجرا را اینگونه توصیف کرد: مردم به شدت ترسیده بودند. حدود 150 خودرو در تردد مسدود شدند و در همین وضعیت متهم با قمه در دست وسط خیابان ایستاد و اجازه عبور نداد.

شاکی ادامه می دهد: از موتور پیاده شدم و به او گفتم چه کار می کنی؟ که به من حمله کرد و قصد داشت با قمه من را بزند، یک بار با قمه به من زد اما ضربه ای به من نزد، اما بار دوم قمه به کتف من اصابت کرد.

شکاری پس از دستگیری در اعترافات خود گفت که در گذشته مواد مخدر مصرف می کرده و از علاقه مندان به بازی های جنایی رایانه ای بوده و از اسلحه و چاقو در خیابان مانند اسلحه و چاقو استفاده کرده و علیه مردم و … افسران

پس از محرز شدن جلسات دادگاه و احراز اقدامات جنون آمیز و مجرمانه محسن شکاری و اعترافات وی مبنی بر حضور وی در اغتشاشات و نزاع های خیابانی از ابتدای اغتشاشات و حمله به مردم و نیروهای امنیتی با سلاح سرد، دادگاه انقلاب او را به اعدام محکوم کرد. صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد.


نشانه های یاس و ناامیدی در رسانه های ضد انقلاب

پس از اجرای این حکم، رویکرد و سیاست خبری رسانه‌های ضد ایرانی و ضد انقلاب مانند همیشه خط مشی گمراه کردن اذهان عمومی در مورد ماجرای اصلی و جنایت رخ داده را دنبال کرد و سعی در شناسایی فردی داشت که سعی در ایجاد بلاتکلیفی و حمله به مردم و عوامل، بی گناه جلوه دادن مجرم و منحرف کردن افکار عمومی از ماجرای اصلی بود.

آنچه در تولیدات رسانه های ضد ایرانی در این زمینه قابل توجه است این است که آنها هیچ خبری از قمه و تهدید مردم توسط این مرد را در رسانه های خود حمل نمی کنند و از مهمتر اغتشاشات در ایران و از سوی دیگر ناامید هستند. پرداختن به مسائل فرعی و دروغ، به نوعی سردرگمی، تا خود و اهدافشان را شکست خورده نشان ندهند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید