واکنش مهاجم سابق سرخابی ها; استقلال قهرمان میشه یا پرسپولیس؟!

واکنش مهاجم سابق سرخابی ها;  استقلال قهرمان میشه یا پرسپولیس؟!

گلمرضا فت آبادی درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: آبی ها در روزی که در سخت ترین شرایط قرار داشتند و با توجه به مساوی بودن پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفتند و فاصله گرفتند، موفق شدند به پیروزی خوبی دست پیدا کنند. از رقیب سنتی.» بیشتر انجام دهید.

وی افزود: استقلال در غیاب دو مدافع خوب خود که مدت ها با هم بازی می کردند و با هم هماهنگی کامل داشتند، با کمی تغییرات به مصاف فجر سپاسی رفت و نسبت به گذشته موقعیت ها و بازی بهتری داشت و در مجموع. او در این شرایط سخت با عملکرد خوب توانست به پیروزی ملموسی دست یابد.

مهاجم پیشین سرخابی ها گفت: موضوع یزدانی و سپاهیان مرامند به شدت پیچیده است. هر روز یک نفر درباره این موضوع اظهار نظر می کند و بیشتر هواداران استقلال کسانی هستند که نگران وضعیت این روزهای تیم محبوبشان هستند. استقلال با وجود اینکه روزهای خوبی را سپری نمی کند و هواداران نگران هستند، اما او توانست یکی از تیم هایی باشد که با یک پیروزی دیگر به قهرمانی در این فصل بسیار امیدوار است. البته پرسپولیس نمی خواهد این شرایط را به راحتی از دست بدهد. البته تساوی آنها مقابل گلگوتا درس بزرگی به کادر فنی و بازیکنان این تیم داد و قطعا در دیدارهای پیش رو با شکست دادن حریفان و اتفاقات فوتبالی برای همگامی با قهرمانی برای استقلال تلاش خواهند کرد.

فتح آبادی گفت: سپاهان با تساوی دیروز کورس قهرمانی را ترک کرد و حالا جنگ قهرمانی سرخابی ها خواهد بود. شاید 26 اسفند که دربی برگزار می شود، نتیجه این دیدار قهرمان لیگ را مشخص کند.

وی عملکرد تیم جوان و با انگیزه فجر سپاسی را یادآور شد: این تیم سال ها در لیگ برتر حضور دارد. او در کنار بازیکنان جوانی بود که انگیزه زیادی داشتند اما تجربه کمی داشتند. دیروز این تیم به دلیل کم تجربگی نتوانست در یکی دو موقعیت خوب دروازه استقلال را باز کند و تنها می توان امیدوار بود که این تیم باتجربه بتواند با نتایج خوبی که کسب می کند در مسابقات پیش رو در لیگ برتر بماند.

مهاجم سابق سرخابی ها درباره دیدار امروز استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: با توجه به اینکه خانه برعهده نساجی است، استقلال به جای قائمشهر به مشهد سفر کند. البته کیفیت خوب چمن مشهدی باعث می شود شاهد بازی زیبای دو تیم باشیم. اما این سفرهای پی در پی به نساجی ضربه می زند. نساجی قائمشهر با سکوتی الهام‌بخش به نتایج خوبی دست یافته است و باید تلاش کند تا مقابل تیمی که با گذشت 19 هفته از لیگ شکست نخورده و تمام دیدارهای خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، به پایان برسد.

فت آبادی در پایان به انتقادات از استقلال مبنی بر اینکه خوب بازی نمی کند، خاطرنشان کرد: هدف آبی ها برد است. با پیروزی های اقتصادی هم می توان پیروز شد. استقلال نشان داد در صورت ادامه این روند، این گزینه اصلی برای قهرمانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید