واکنش مهدی طارمی به دیدار مقابل اتلتیکو

واکنش مهدی طارمی به دیدار مقابل اتلتیکو

پورتو قبل از بازی مقابل اتلتیکو مادرید بحران بزرگی داشت و این تست مثبت پپه مدافع و کاپیتان باتجربه آنهاست. سرجیو کونسیچ، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی فردا شب، درباره غیبت پپه و گرو جی در تمرین امروز صحبت کرد.

کونیسیائو در نشست خبری قبل از بازی با اتلتیکو گفت: اول از همه باید توجه داشت که حضور در این شرایط در آخرین بازی مرحله گروهی، مستحق تمجید از سوی تیم من و شایسته کاری است که انجام دادیم. او در آستانه حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی قرار دارد. هر دو پورتو، اتلتیکو مادرید و میلان می توانند رویای صعود به دور بعدی را در سر داشته باشند، اما ما باید روی آنچه که باید در بازی انجام دهیم تمرکز کنیم و در این مسابقه پیروز شویم.

وی ادامه داد: من مطمئنم که میلان لیورپول را شکست می دهد و در بازی مقابل اتلتیکو نتیجه خوبی کسب می کند. ما باید برنده شویم و فقط به بازی خود فکر کنیم. من تیم ها و شرایط را می شناسم، بنابراین معتقدم که میلان فردا به خوبی پاسخ خواهد داد. ما باید کار خود را انجام دهیم و امتیاز کسب کنیم. ما در این زمینه وضعیت خوبی داریم.

او درباره غیبت های پورتو گفت: تست کوئد 19 مثبت شده و این وضعیت غیرقابل کنترلی است، بنابراین او از اردو اخراج خواهد شد. در مورد گرویچ دو روز پیش در حین تمرین به دلیل کیفیت پایین زمین دچار رگ به رگ شدن شد و در مورد حضورش در بازی فردا تردید داریم. همه ما باید با یک سرعت حرکت کنیم. این سرعت از سطح بالایی برخوردار است.

اتلتیکو مادرید پس از شکست تکان دهنده شنبه گذشته مقابل مایورکا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، باید در دراگائو به مصاف پورتو برود. سرمربی آبی و سفیدها با اشاره به رقابتی بودن لالیگا اسپانیا از اهمیت دادن به شکست خانگی حریف خودداری کرد.

وی گفت: ما می توانیم به ارزش و لیگ بین دو کشور و بازی های هفتگی که تیم ها دارند نگاه کنیم. فکر می کنم رقابت در اسپانیا کمی بالاتر خواهد بود. دو باشگاه بزرگ مقابل هم قرار می گیرند. برخی غیبت ها می تواند مشکلاتی ایجاد کند، اما مهم این است که ما به صورت گروهی چه خواهیم کرد. من فکر می کنم اینطور است، اما واضح است [غیبت ها] در پویایی و روند خوب تیم تفاوت ایجاد می کند.

اگر پورتو فردا شب موفق شود اتلتیکو را شکست دهد، کونسیسائو با 17 پیروزی در لیگ قهرمانان، رکورد فریرا سرمربی سابق تیم را خواهد شکست، اما او می گوید برایش مهم نیست. Conceiç گفت: “من به آمار علاقه ای ندارم.” ما معمولا عناوین را جشن می گیریم، نه جشن ها یا رکوردها. از این منظر، این رکورد چیزی را نشان نمی دهد. اگر این پیروزی مصادف با صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد، بسیار خوشحال خواهم شد. اگر در پایان فصل به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، خوشحال خواهم شد.

پورتو

دیدگاهتان را بنویسید