واکنش مهم باشگاه استقلال؛ آیا آجورلو در پرسپولیس موش را مدیریت می کند؟

واکنش مهم باشگاه استقلال؛  آیا آجورلو در پرسپولیس موش را مدیریت می کند؟

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: پس از مصاحبه آقای باران چسمه که باعث سوء تفاهم و انتساب سوالی نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شد، لازم به توضیح است:

آقای آجورلو نه مداخله ای در معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشت و نه پیشنهادی برای مدیریت باشگاه به آقای باران شیشمه داد، بلکه بیشتر به مسائل باشگاه استقلال پرداخت.
با توجه به مطالبی که در مورد آقای باران شیشمه گفته شد، ذکر چند نکته ضروری است.

آقای باران شیشمه روز دوشنبه طی گفت‌وگویی خواستار ملاقات حضوری با مدیرعامل باشگاه استقلال شد که سه‌شنبه شب گذشته به جلسه مشترک منتهی شد.

وی در آن جلسه عنوان کرد که پس از پیشنهاد مسئولان مربوطه برای تصدی مسئولیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، تمام مراحل و اقدامات لازم حتی کسب رضایت مسئولان مربوطه برای دریافت حکم مدیرعامل را انجام داده است. دستور داد و از آقای آجورلو خواستند در این مورد مشورت کنند. گویا برخی از دوستان به دلیل پیچیدگی ها و مشکلات حاکمیتی در استقلال و پرسپولیس به ایشان توصیه کرده اند که با آقای آجورلو مشورت کند.

بنابراین انتسابی که آقای آجورلو آقای باران شیمه را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی کرده است نادرست و نادرست است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این گفتگو بدون دخالت در مسائل غیرمرتبط برای او آرزوی موفقیت کرد که به قول خودش (آقای باران چسمه) کار مدیریتی او را نهایی می دانند و در این موضوع و روند او دخالت نمی کنند.

از این رو به نظر می رسد صحبت های آقای باران шeşme اشتباه گرفته شده است و لازم به ذکر است که تمرکز آقای آجورلو روی مسائل باشگاه استقلال است و البته وارد مسائل غیرمرتبط نشده اند.

باشگاه استقلال با اتکال به خداوند متعال و با حمایت هواداران عزیز و تلاش کادر فنی و بازیکنان با آرامش و آرامش به راه خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید