واکنش نماینده مجلس به گرانی: کارمندان در کشور بر اثر بی توجهی بیمار شده اند

واکنش نماینده مجلس به گرانی: کارمندان در کشور بر اثر بی توجهی بیمار شده اند

روز جدید : قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از 120 درصد و لبنیات 50 درصد افزایش قیمت داشته است. مقامات نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات مرتبط می دانند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نبود برنامه عملیاتی برای کنترل گرانی کالاها خواستار جلسه غیرعلنی کارکنان دولت شد.

صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: باید اولویت های کشور را در دستور کار جلسات خود مد نظر قرار دهیم. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم اخیر در سه چهار ماه اخیر، موضوع معیشت مردم بیش از هر چیزی مهم است. همه چیزهای حیاتی مردم چند برابر شده است اما گویا مسئولان کشور بی خیال آلوده شده اند.

دولت بدون ارائه برنامه اقدام جایگزین، بحث حذف ارز 4200 تومانی را مطرح می کند و این ارز حذف نشده همچنان بازار را می لرزاند و بر قیمت دام و طیور تاثیر می گذارد. می پرسیم چرا سوژه های اصلی مردم چند برابر شده و می گوییم وضعیت کشور اینگونه است. قیمت برنج از سال گذشته بیش از 120 درصد و لبنیات 50 درصد افزایش یافته است. مقامات نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات مرتبط می دانند.

سخنگوی مردم اردبیل در مجلس گفت: بحث حذف 4200 تومانی دولت بدون ارائه برنامه اقدام جایگزین است اما ارز تعمیر نشده بازار را تکان داده و قیمت دام و طیور را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: قرار است هیئت رئیسه مجلس جلسه غیرعلنی با معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزرای خط تشکیل دهد تا برنامه های آنها در این زمینه را به دقت سنجید. انتظار می رود کمیسیون آموزش هر چه سریعتر «ایرادات هیأت امنا به لایحه رتبه بندی معلمان» را بررسی و تا پایان سال به مجلس تقدیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید