واکنش وزیر ورزش وقتی نامش در لیست تحریم ها قرار گرفت

واکنش وزیر ورزش وقتی نامش در لیست تحریم ها قرار گرفت

نام سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حالی به فهرست ظالمانه اتحادیه اروپا اضافه شد که ورزش ایران از نظر برگزاری دو رویداد مهم بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، سال پرکاری را پیش رو دارد.

وزیر ورزش در پاسخ به اینکه قرار گرفتن نامش در لیست تحریم ها و اینکه آیا برای او در سال رقابت های بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک مشکلی ایجاد می کند، گفت: ابتدا باید بگویم این نوع اقدام قطعا شایسته است. تبریک می گویم. این نوع اقدامات نیمه پنهان برای نفوذ سیاست در امور ورزشی توسط این مراجع. ما بالاخره ورزش را رها از سیاست دیدیم، به رعایت منشور المپیک پی بردیم، رفتارهای دوگانه آنها را مشاهده کردیم. ما قبلاً موضع آنها را در مورد تیم های ورزشی روسیه دیده ایم. در رابطه با بسیاری از کشورهای دیگر، آنها می توانستند مانند روسیه عمل کنند، اما این کار را نکردند. در مجموع جایی که می خواستند عمل می کردند و جایی که نمی خواستند نمی کردند.

سجادی افزود: تحریم من هم همینطور. من این را به فال نیک می گیرم. او قطعاً خوب و خوشحال است. این گونه اقدامات نه ما را در مواضع ضعیف می کند و نه خدای ناکرده در تصمیم گیری هایمان تردید ایجاد می کند. در مورد تعاملات بین المللی قول می دهم هیچ اتفاقی نمی افتد و وقفه ای در کار ما ایجاد نمی شود. ما با قدرت و اراده به بازی های آسیایی می رویم و سهمیه المپیک می گیریم و جای نگرانی نداریم.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تاخیر در صدور حکم امیر عزیزی پور، رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تاخیر؟ وقتی مجمع انتخاباتی می کند، رئیس جمهور قانونی است و مشکل خاصی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید