واکنش پیشکسوت پرسپولیس به خرید جدید یحیی

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به خرید جدید یحیی

بهادر عبدی درباره ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گفت: بازی با آلومینیوم از نظر فنی خوب نشد اما از نظر داوری ثابت شد. که پرسپولیس در این دیدار حقش را باخت. دیدارهای اخیر پرسپولیس با اشتباهات داوری همراه بود و پس از پایان بازی رئیس کمیته داوران تصمیمات داور را اشتباه اعلام کرد. این ادعاها بعد از مسابقه بی ارزش است.

وی افزود: در صحنه اخراج علیرضا بیرانوند قطعاً قبلاً در کمین بود که داور اشتباه کرد و آن صحنه کمر پرسپولیس را شکست. چطور ممکن است در 2 بازی متوالی تصمیمات داور علیه پرسپولیس باشد؟ مشخص است که اتفاقاتی علیه این تیم در حال رخ دادن است که نمی خواهد پرسپولیس نتیجه بگیرد.

نحوه بازی پرسپولیس در فوتبال ایران بی نظیر است

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس فوتبال آینده نگری را ارائه می کند، گفت: پرسپولیس از خط دروازه تا خط حمله بازی های تاکتیکی و فنی انجام می دهد. هافبک های میانی سایر تیم ها به اندازه بیرانوند در ارسال پاس دقیق نیستند و این نشان دهنده شیوه بازی مدرن است. بیرانوند در بازی بسیار قوی است و پاس های درست و خوبی را به خط حمله می فرستد. روش بازی پیشنهادی پرسپولیس در فوتبال ایران بی نظیر است و در سطح بالایی قرار دارد. قطعا نمی توان جلوی این تیم باکیفیت لیگ برتر ایران را گرفت و پرسپولیس در هفته های آینده بار دیگر با انگیزه و جنگندگی دو چندان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

این فوتبالیست پیشکسوت در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی آبادان مقابل صنعت نفت قطعا بازی آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود. این تیم اگرچه در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد اما با حضور بازیکنان جوان و کم تجربه فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد. صنعت نفت هرگز ضد فوتبال بازی نکرده و در تمام دوره های خود بهترین عملکرد را داشته است.

رویارویی با صنعت نفت در آبادان برای هر تیمی سخت است

وی ادامه داد: صنعت نفت در دیدارهای اخیر پس از حضور مربی خارجی فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته و بسیار تکنیکی هستند که برای هر تیمی سخت است. امیدوارم دیگر اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان رخ ندهد، بعد از بازی افشاریان می آیید و می گویید تصمیمات داوری اشتباه بوده و کار دیگری نمی توان کرد!

عبدی درباره جذب پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس اظهار داشت: این مهاجم برزیلی رزومه بسیار خوبی دارد و شک نکنید این بازیکن با آنالیز گل محمدی وارد تیم فوتبال پرسپولیس شده است. این بازیکن قبل از پیوستن به پرسپولیس از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم در دیدار با صنعت نفت در خدمت این تیم باشد و گره گلزنی پرسپولیس را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید