واکنش کنایه آمیز ستاره ملی پوش پرسپولیس به گزینه های اتحادیه فوتبال انگلیس برای حضور در تیم ملی

واکنش کنایه آمیز ستاره ملی پوش پرسپولیس به گزینه های اتحادیه فوتبال انگلیس برای حضور در تیم ملی

علیرضا بیرانوند پس از برد 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به هر حال در دقیقه اول یک پنالتی بود که خدا را شکر پنالتی گل نشد و سپس بازی را در اختیار گرفتیم. ما واقعا به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر بردیم. بعد از برد مقابل سپاهان نتیجه این دیدار بسیار مهم بود و خدا کمک کند تا برای بازی با تراکتور آماده شویم.

وی در خصوص اشتباهاتی که مدافعان هنگام پاس دادن به عقب انجام دادند و این مشکل در چند دیدار اخیر پرسپولیس دیده شد، گفت: در سال های گذشته این اتفاق در لیگ رخ نمی داد اما همه تیم های اروپایی در جریان بازی با دروازه بان خود بازی می کنند. (پاس دادن) به دروازه بان). من این اتفاق را در فوتبال ایران شروع کردم و حالا می بینم که دروازه بان های دیگری هم این کار را انجام می دهند. به آنها تبریک می گویم و ادامه می دهیم. امیدوارم اتفاقی بیفتد و دروازه بان های ایران با توپ بازی کنند. در اروپا نیز این اتفاق می افتد. قبلاً دیده اید که بازیکن و دروازه بان می توانند پاس اشتباه بدهند. خدا را شکر این خیلی به بازی پرسپولیس کمک می کند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره اسامی که برای سرمربیگری تیم ملی مطرح می شود، گفت: همه مربیان ایرانی عالی هستند. من تعجب کردم که چرا گل محمدی در این لیست قرار نگرفته است. البته طبیعی بود و می دانستم، اما به نظرم چیز خوبی نبود. وقتی از مربی برنامه می خواهی یعنی هیچ برنامه ای برای مربی ایرانی نداری! با تمام احترامی که برای تاج قائلم، به نظر من همه این چیزها یک “نمایش” بود! سرمربی تیم ملی باید هر چه زودتر انتخاب شود. الان تنها تیمی هستیم که سرمربی نداریم. 6 اسفند هم کمپ داریم.

بیرانوند درباره اینکه فکر می کند چه کسانی می توانند از سمت چپ ها سرمربی تیم ملی شوند، گفت: الان فقط نکونام مانده است. او کاپیتان قدرتمندی بود و رکورددار انجام یک بازی ملی در فوتبال ایران است. من فکر می کنم او گزینه خوبی در بین دیگران است. تاج باید امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند تا در این دو هفته بازیکنان را دعوت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید