واگذاری پروژه به شهید انصاری قزوین در سفر رئیس جمهور / افتتاح خانه ملی در قزوین

وی افزود: با توجه به توسعه شهر قزوین نیازمند تحولات بزرگی در این شهر هستیم و امیدوارم 100 پروژه آغاز شده در شهرداری قزوین بتواند بخشی از این خلاء را پر کند چرا که ظرفیت شهر قزوین از این بیشتر است.

پروژه شهید انصاری قزوین در رأس مطالبات سفر ریاست جمهوری قرار دارد

کاسین، نماینده مردم البرز و آبیک در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان و طرح مطالبات مردمی ادامه داد: با توجه به اینکه تکمیل پروژه خیابان شهید انصاری یکی از دغدغه های شهرستان است، قزوین مسائل مربوط به این موضوع را بررسی کند. اما امیدوارم در سفر رئیس جمهور نهایت استفاده را ببریم تا اعتبار این پروژه را به دست آوریم.

وی گفت: تصویب قانون خدمات شهری از دیگر دغدغه هایی است که به زودی در مجلس بررسی می شود و در صورت تصویب زمینه ها و منافع لازم برای رشد و توسعه استان را فراهم می کند.

این مسئول ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین خواهشمندم در مورد قانون خدمات شهری هر گونه نظر و نظر بدهند.

سیاهکلی با اشاره به افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان کشور، گفت: اگر بتوانیم مصوبه دولت برای توقف تورم را اجرایی کنیم، افزایش 10 درصدی حقوق شرایط خوبی را برای تلاش مضاعف دولت ایجاد می کند.

وی با تاکید بر چالش زیست محیطی زباله در سایت محمد آباد قزوین گفت: برای رفع مشکلات این سایت باید نشست ویژه ای با کارشناسان محیط زیست و نخبگان برگزار شود و آماده کمک به رفع این مشکل هستیم.

آمارهای نادرست باعث کاهش ردیف بودجه استان شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به بودجه کم استان گفت: آمارهای کذب و دور از واقعیت درباره قزوین به وزارتخانه ها ارائه شد و همین موضوع تخصیص کم بودجه و بسته شدن دست نمایندگان مجلس در تخصیص بودجه را تضمین کرده است.

سیاهکلی با اعلام خبر افتتاح خانه ملی در قزوین گفت: وجود خانه ملی در استان ضروری است و از این رو با اختصاص بودجه پنج میلیارد تنی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی شاهد خواهیم بود. به زودی افتتاح می شود.”

وی افزود: راه اندازی اتاق ملت علاوه بر ایجاد تعامل بیشتر بین نمایندگان مجلس، اشاره به مطالبات مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به درگیری 80 هزار نفری در استان و مشکل اراضی قولنامه ای گفت:

سیاهکلی در پایان با اشاره به عدم بهره برداری از اراضی عظیم گفت: امیدوارم با بهره برداری از سد طالقان در استان مشکل آب این اراضی حل شود و پیش بینی می شود این مشکل در سال جاری نیز حل شود. یک سال و نیم دیگر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید