واگذاری 16 هکتار از اراضی نواحی صنعتی لرستان به سرمایه گذار


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919655

محمدی گفت: 16 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده که بیشتر آن به شهرک های صنعتی کورم آباد، الیگودرز و درود متصل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد محمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 38 قرارداد واگذاری زمین در شهرها و نواحی صنعتی لرستان منعقد شده و میزان سرمایه گذاری انجام شده 60 میلیارد تومان است که افزایش یافته است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته قابل توجه است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده که بیشتر آن مربوط به نواحی صنعتی خرم آباد، الیگودر 1 و 2 و دورود 2 است و اشتغال پیش بینی شده در این طرح ها 286 شغل است. فرصت ها.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان بیان کرد: واگذاری زمین به صورت 5 تا 15 درصد نقد و 85 تا 95 درصد و مابقی اقساط 12 تا 14 هر سه ماه یکبار و بازپرداخت آن 36 تا 42 ماه است. و امکان وجود دو قسط از کل اقساط شش ماهه وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 24 شهر و ناحیه صنعتی مصوب در لرستان گفت: یکی از این شهرها شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می شود و مابقی شهرها دولتی هستند که 18 شهر صنعتی از این تعداد برخوردار هستند. به بهره برداری رسیده و آماده است. دارای احداث واحدهای صنعتی هستند همچنین 18 شهر دارای زیرساخت های اولیه از جمله آب و برق و 16 شهر و منطقه صنعتی نیز دارای گاز هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان تصریح کرد: 27 پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان ها و بخش های استان لرستان برای تامین زیرساخت های حضور سرمایه گذاران از ابتدای سال تاکنون اجرا شده که بالغ بر 623 میلیارد ریال است. اینجا لرستان است و با اجرای پروژه های عمرانی، رونق در بخش تولیدی و صنعتی استان افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید