وجه بارز جنبش بسیج، اقدام و بصیرت به موقع است


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913770

سلمان اسماعیلی گفت: شاخص حرکت بسیجی اقدام به موقع، به موقع و بصیرانه است و هر جا که نیاز به فداکاری داشته باشیم بسیجی حضور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر نیز هفته بسیج را رویدادی نمادین برای مردم ایران دانست که یاد یادگار گرانقدر و ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب را گرامی می دارند. 43 سال دیگر محدود به تاریخ و جغرافیا نیست.


وی افزود: هر جا اسلام نیاز به کمک داشته باشد بسیجیان فداکارترین نیروها در امر جهاد هستند و برای اعتلای کشور و نظام تلاش می کنند..


فرماندار ملایر با بیان اینکه بسیج مختص گروه خاصی نیست و هرکس دلش برای ایران باشد بسیجی است، تاکید کرد: حرکت بسیج به موقع، به موقع و با بصیرت است و هر جا که نیاز به فداکاری داشته باشیم بسیج حضور دارد..


وی با اشاره به ویژگی های روحیه بسیجی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به خاطر روحیه بسیجی به تمام دنیا آورده شده است و این تفکر بسیجی است که در این میان بر زمین بوده است..


اسماعیلی کارت بسیج را تنها سرمایه بسیج دانست و گفت: اگر بسیج نبود کار انقلاب در دهه 60 به نقطه باریکی می رسید اما حضور به موقع و اقدامات به موقع بسیج باعث شد ایران برود. از طریق پیچ و خم های تاریخی.


وی گفت: بسیج در دفاع مقدس، دوران سازندگی، حراست از حرم، حراست، حراست، بسیج سازندگی و عرصه های فرهنگی و علمی پیشرو است..


فرماندار ملایر گفت: بسیج و بسیجیان بردار محدودیت نیستند و حرکت بسیجیان الهام بخش همه است. امروز میلیون ها نفر در فلسطین، لبنان، عراق و یمن از بسیج الگو گرفته اند..


وی بسیج را کلید حل مشکلات در همه حال دانست و گفت: انقلاب ما با پایبندی به روحیه بسیجی صادر شد و دشمن هنوز بعد از چهل و سه سال ایران را به رسمیت نمی شناسد و فکر می کنند با انقلاب های رنگی و کشیدن جمعیت خیابان ها می توانند انقلاب را نابود کنند.


اسماعیلی تاکید کرد: ما بسیجیان فردا انقلاب اسلامی را نخواهیم دید زیرا یا شهید می شویم یا دشمن را شکست می دهیم و امروز ایران سرشار از روحیه بسیجی است..


وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در ماه های اخیر در کشور گفت: ملت ایران دچار دوقطبی نبوده و رنگ لباس ما را از هم جدا نمی کند و ملت یکدل و یکدل است..


فرماندار ملایر افزود: ایرانیان با اتحاد و بی‌دلی نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند و دل دشمنان را در حسرت بازگشت آمریکا به ایران رها می‌کنند..


وی با اشاره به لزوم احترام به بسیج و تفکر بسیجی گفت: کارکنان دستگاه های اداری و خدماتی و همه دستگاه های دولتی در مقابل بسیج مسئول هستند و هیچ اداره ای نباید نسبت به فرهنگ بسیجی بی تفاوت باشد.


اسماعیلی با تبریک قهرمانی تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: در شرایطی که خیلی ها انتظار ناکامی ایران در این مسابقات را داشتند اما بازیکنان به صورت دسته جمعی عمل کردند و روحیه مذهبی و ملی گرایی بار دیگر باعث افتخار ملت ایران شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید