وجود سند مالکیت کشاورزی مانعی برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن نیست

ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804312

معاون املاک و کاداستر کمیته املاک کشور:

معاون املاک و کاداستر DZMR گفت: وجود سند مالکیت کشاورزی مانع از ثبت نام مردم در سامانه نهضت ملی مسکن نیست و مردم نگران آن نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی بهبانی ظهر امروز در حاشیه اولین جلسه قرارگاه اراضی کشاورزی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه مشترک یکپارچه سازی اراضی کشاورزی، موتورهای کشور در گواهینامه کشاورزی و مرزبندی کشاورزی، زمینه فرابخشی وجود دارد.

وی با اشاره به صدور اولین اسناد زمین کشاورزی کشور در تیرماه امسال در استان زنجان، خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خوبی که تا 22 بهمن ماه انجام می شود، صدور سند زمین کشاورزی در شهرستان های خرمدره و سلطانیه است.

بهبهانی با بیان اینکه صدور سند اراضی کشاورزی بعد از دهه فجر متوقف نمی شود، گفت: این کار با همدلی و همکاری مردم ادامه خواهد داشت.

معاون املاک و کاداستر DUI با بیان اینکه در بحث زمین های کشاورزی قطعا به کمک مردم نیاز داریم، گفت:

وی گفت: گاهاً توجه می شود که عده ای به دلیل نگرانی از محدودیت در سایر نقاط به ویژه نهضت ملی مسکن، برای اسناد ملکی طرح دعوی نمی کنند.

بهبانی خاطرنشان کرد: وجود سند مالکیت کشاورزی به هیچ وجه مانع از ثبت نام مردم در سامانه نهضت ملی مسکن نمی شود و مردم نگران آن نباشند.

وی افزود: ثبت نام در نهضت ملی مسکن و استفاده از این ظرفیت دولت در صورت داشتن سند مسکن یا سند زمین مسکونی، مانعی برای متقاضی خواهد بود.

معاون املاک و کاداستر کمیته املاک کشور گفت: به هموطنان توصیه شد اسناد مالکیت کتاب را با سند رسمی جایگزین کنند. این مدرک ضروری است لذا توصیه می شود کسانی که تاکنون اقدامی نکرده اند جهت تغییر سند دفاتر خود با ثبت اسناد و املاک و واحدهای ثبتی تماس حاصل فرمایند.

وی گفت: تغییر مدارک دفترچه تا چند روز دیگر انجام می شود و بهتر است در اسرع وقت انجام شود تا در مواقع لزوم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید