وجود 27 تصادف اولویت دار در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812467

گلمعلی نوربخش گفت: از سال 95 تاکنون 49 نقطه در معرض خطر تصادف در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که 27 مورد از آنها اولویت اصلاح دارند. پیچ ها و … بصورت عرضی بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامعلی نوربخش، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: رفع طغیان تصادفات در جاده های استان با قرار دادن چند تابلو، خط کشی معابر و … رفع نمی شود.

وی افزود: در برخی مناطق برای رفع مسیر اضطراری نیاز به تعریض جاده و انجام چنین اقدامات سخت افزاری است که زمان و کار زیادی را می طلبد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقاط پرحادثه استان از جمله گردنه مروارید بروجن، پیچ حرجی، گردنه شلمزار و … نیاز به اصلاح دارند.

نورباش گفت: از سال 95 تاکنون 49 نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که 27 نقطه در اولویت اصلاح و از 27 نقطه بین 10 تا 12 نقطه با نصب علائم، خط کشی، انبساط پیچ و… و غیره. عرضی ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز استان چهارمحال و بختیاری عمدتا در محورهای شهرکرد به شلمزار، محورهای مواصلاتی شهرستان های اردل و ناگان، گردنه گیلاس و شاه منصوری، زاینده رود و … است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 70 درصد تصادفات ناشی از عوامل انسانی منجر به جرح یا فوت می شود، افزود: در تصادفات جاده ای سه عامل فرد و وسیله نقلیه در جاده دخیل هستند که عامل اصلی انسان است. عامل. فاجعه ایجاد کرد

نوربخش گفت: در تصادفات رانندگی مهمترین عامل سرعت غیرمجاز و سپس عدم توجه به عکس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید