وجود 4200 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور / اعتبار ویژه در ورزش مازندران تزریق می شود


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808699

بنیامین شکوفر گفت: 4200 پروژه نیمه تمام در کشور داریم که 5 درصد آن پیشرفت فیزیکی و بیشتر است که در صورت تکمیل با بودجه وزارت ورزش و جوانان سال ها زمان می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بنیامین شکوفر امشب در مراسم افتتاحیه ورزشگاه چمران آمل اظهار داشت: 4200 پروژه نیمه تمام در کشور داریم که 5 درصد آن پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تکمیل با بودجه وزارت ورزش و جوانان. 56 سال طول خواهد کشید.
وی با بیان افتتاح ورزشگاه چمران پس از گذشت یک دهه، گفت: پس از توقف 17 ساله این پروژه، فاز اول این پروژه با پیگیری مسئولان استانی افتتاح شد.

امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ما باید تمام تلاش خود را می کردیم. بر اساس بودجه موجود فاز یک افتتاح شد. بعد از 17 سال اتفاق خوبی افتاد: «چمن و شرایط مهیا است و باید تا سال آینده برنامه تکمیل شود.
وی افزود: نمایندگان بارها بر تکمیل ورزشگاه نظارت داشته اند و در بودجه ورزش کمک زیادی کرده اند و با جفای مسئولان و با برنامه ریزی پروژه های نیمه تمام دیگر تکمیل خواهد شد.
شکوه فر ادامه داد: تا پایان سال نورافکن های ورزشگاه روشن می شود و این زمین مرکز خوبی برای استعدادیابی بازیکنان این رشته خواهد بود.
وی از سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و گفت: به زودی رئیس جمهور به مازندران سفر می کند و با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران منابع ورزشی خوبی در اختیار این استان قرار می گیرد که از جمله آن می توان به پروژه های نیمه تمام در آمل اشاره کرد. با صعود، بودجه لازم را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید