وحدت؛ بزرگترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی ایران / صدور پیام انقلاب به کشورهای دیگر لرزه بر اندام مخالفان انداخت.

ساعت: 08:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802034

تعدادی از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان وحدت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمردند و گفتند: ارسال پیام انقلاب به کشورهای دیگر تن استکبار را به لرزه درآورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم. انقلاب شکوهمند اسلامی: انقلابی که با دستاوردهای فراوانی برای ملت ایران و کشورهای منطقه همراه است و حاصل تلاش علمای مشروطه برای احیای سیاست‌های خود و علمای نجف اشرف و قم است. امام خمینی.

وی با بیان اینکه باید از انقلاب اسلامی به عنوان جهاد یاد کرد، افزود: هر شخصیتی در دنیا اگر فکر، فکر و تلاشی جهانی به ثمر نشست، من خمینی (ره) را به خاطر اخلاص بالایشان، انقلابی و ایشان دارم. تغییری را در کشور رقم زد که مشابه آن در دنیای مدرن وجود نداشت و سایر جنبش های انقلابی ناتوان بودند.

مولوی ریگیانپور تصریح کرد: هدف امام (ره) دینی، الهی و اسلامی با ترس از ائمه اطهار (ع) بود. انقلاب اسلامی و برکت خون شهدا، چنان تحولی را در ایران رقم زده است که دستاوردهای آن هر سال بیشتر نمایان و ملموس تر است.

وی گفت: این دستاوردها در داخل، بازار و در همه جای ایران دیده می شود، جوامع اسلامی نیز شاهد این برکات هستند، هرچند مخالفان در شبکه های اجتماعی سعی می کنند این دستاوردها را به شکل های مختلف نشان دهند و به اهداف خود می رسند، اما با با هوشیاری مردم کشورمان هرگز به این هدف نخواهند رسید.

دانش پژوهان از طریق غرفه ها به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند

امام میرجاوه اهل سنت افزود: ایران به برکت انقلاب اسلامی بر خلاف سایر کشورهای منطقه نمی تواند شیشه مشروبات الکلی یا جنایات خشونت آمیزی را که در غرب و آمریکا می بینیم ببیند. ائمه جمعه باید با غرفه هایی که در دست دارند، این دستاوردهای بزرگ را برای مردم به ویژه نسل جدید تبیین کنند و نقاط قوت را کشف کنند و در جای خود و در چارچوب قانون، بدون خشونت، مطالبات مردم را دنبال کنند.

وی اذعان داشت: تاریخ تمام نشده است و دستاوردهای انقلاب ادامه خواهد داشت، هر آنچه در زندگی داریم، آرامشی که اکنون در جامعه احساس می شود، پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف، همه اینها به لطف جمهوری اسلامی برای ملت است. ایران اسلامی شکل می گیرد.

وحدت؛ بزرگترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی

مولوی ریگیانپور وحدت را بزرگترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی در ایران و منطقه برشمرد و گفت: معتقدم اگر شرایط ایران را با سایر کشورهای همسایه مقایسه کنیم همه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه خیر و برکت است. این نعمت ها بهتر است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در دوران تبعید قبل از ورود به ایران، دست دوستی خود را به سوی همه اقوام، مذاهب، تجار، بازاریان، دانشگاهیان و… دراز کرد و بر وحدت تاکید فراوان داشت، نشان از اندیشه است. برای او بالاست، وحدت و محور مقاومت از اهداف بزرگ امام (ره) نه تنها در ایران بلکه در منطقه بود.

دشمنان همچنان در صدد آسیب رساندن به ایران هستند

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: دشمنان همچنان به فکر آسیب رساندن به ایران اسلامی هستند و با آمدن سردار دلا و شهادت وی این وحدت بیشتر تقویت شده و پیام جبهه مقاومت در برابر جهان اسلام صادر شده است. به عنوان یک الگو قرار دهید امام خمینی (ره) با دید وسیع و عقلانیت، نهادهایی را در مناطق مختلف راه اندازی کرد و با اهمیت دادن به همه اقوام، مذاهب و مذاهب، آنها را نماینده می دانست.

وی گفت: به برکت انقلاب بهترین وحدت بین اقوام، قومیت ها و دانشگاه ها را شاهد هستیم که الگویی برای همه شده است. «دستاوردهای انقلاب اسلامی به قدری بزرگ است که اگر ساعت ها درباره آن صحبت کنیم باز هم نمی توانیم همه چیز را بیان کنیم، کشور برای رسیدن به این دستاوردها هزینه های زیادی کرده است.

مولوی ریگانیان پور با بیان اینکه خون شیعه و سنی در هم آمیخته است، گفت: محور این وحدت با سپاه است و این نهاد خدمات ارزنده ای در این زمینه ارائه کرده است، دولت مردمی نیز توجه ویژه ای به وحدت دارد. ما می توانیم توسعه سیستان و بلوچستان را درک کنیم و کشورمان را آبادتر کنیم.

استقلال از برکات بزرگ انقلاب اسلامی

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: انقلاب اسلامی برپایی حکومت خداست و جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما داده است. این حکومت برای اجرای حکم الهی ایجاد شده و هرگز کفار و مستکبران را نپرستیده است.

وی افزود: استقلال، ملت و نظام اداری ایران از برکات این انقلاب بزرگ است، دستاورد بزرگی که در رژیم سرکوبگر شناخته نشد. ما این عزت و شکوفایی را در جمهوری اسلامی ایران احساس می کنیم در حالی که در گذشته چنین وضعیتی نداشتیم.

امام جمعه اهل سنت هامون گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران، استقلال و آزادی ما، بالاترین نعمتی است که از آن برخورداریم.

به گفته وی یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان است. در گذشته از اتحاد بین گروه های مذهبی در سراسر جهان خبری نبود. ره) است. مسلمانان در کنار هم با وحدت و یگانگی زندگی می کنند، هرچند هستند گمراهانی که می خواهند این وحدت را که با فلسفه جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد، خدشه دار کنند.

مولوی حسن زهی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی که صدای وحدت خداوند است به همه کشورها ارسال شده است و همه ملت ها آگاهند که دیگر مورد ظلم قرار نخواهند گرفت و حق آزادی و استقلال خود را فریاد خواهند زد. کشورهای مسلمان

وی گفت: همه ملت های مسلمان قیام می کنند و همه مسلمانان منتظر آزادی و استقلال هستند که قطعاً در دوران حکومت حضرت مهدی(عج) که پیامبر(ص) اعلام کردند محقق خواهد شد و شاهد مدیریت اندیشه ها خواهیم بود. ما ارگانیک خواهیم بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: باید با هوشیاری فراوان وحدت خود را حفظ کنیم، زیرا به فرموده امام (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، باید تلاش کنیم این وحدت از بین نرود و به ویژه علما باید مراقب باشند. سخنان آنها مبنی بر اینکه شما به این اتحادیه اعتصاب نکنید، زیرا همه ما شکست خواهیم خورد.

وحدت؛ دستاورد بزرگ انقلاب و عامل اصلی شکست دشمنان

مولوی عنایت الله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در این خصوص گفت: می توان از وحدت و برادری به عنوان یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب و قدرت جمهوری اسلامی ایران نام برد، موضوعی مهم در دوران امام خمینی (ره). رع) و ولی فقیه محقق می شود و دلیل اصلی نقش آفرینی، خنثی کردن نقشه شوم دشمنان است.

وی ادامه داد: همین اتحاد مسلمانان است که باعث شده آمریکا و دیگر دشمنان ایران اسلامی در رسیدن به اهداف خود ناکام باشند، وحدتی که همواره اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان داده ایم.

مولوی رسولی زاده گفت: انقلاب های بزرگی را در دنیا شاهد هستیم که با تحولات اساسی در ساختار حکومتی و اجتماعی یک کشور یا جامعه همراه بوده است، اما انقلاب اسلامی اهداف بسیار متفاوت و دستاوردهای بسیاری را نه تنها برای ملت دنبال می کند. ایران همه مبارزان آزادی را در سرتاسر جهان با خود آورده است.

وی گفت: پیام انقلاب اسلامی که آشتی، صلح، دوستی، تساوی حقوق بشر و نپذیرفتن ظلم است به کشورهای منطقه ارسال شده و دشمنان نظام و اسلام را به لرزه درآورده است. “

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با اشاره به اینکه وقتی انقلاب شد همه اقشار اعم از زن، مرد، پیر، جوان، روستایی، شهری، شیعه، سنی، مسلمان و حتی غیرمسلمان جمع شدند، خاطرنشان کرد: اینها مذاهب بودند و به برکت انقلاب اسلامی که توطئه های متحد کننده و شورش های بی شرمانه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران همواره خنثی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید