وحدت بین ادیان الهی از برکات پیاده روی اربعین است


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897299

کارشناس رهبری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن وحدت بین ملت های اسلامی است، گفت: وحدت بین ادیان الهی از برکات پیاده روی اربعین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیداماد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: هر ساله شاهد حضور خیل عظیمی از ایران و سایر کشورها در راهپیمایی اربعین هستیم.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، عاشقان سیدالشهدا از این زیارت محروم شدند، اما امسال راه باز شد و مردم می توانند در این زیارت معنوی شرکت کنند. مراسم
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم عراق همه ساله میزبان زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: مردم عراق برای پذیرایی از زائران شهدا از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند و حتی خانه‌های خود را برای اسکان زائران فراهم می‌کنند.
وی افزود: اربعین حسینی از همه مذاهب و مذاهب در این پیاده روی عظیم حضور دارند، از این رو اربعین بستر مناسبی برای اتحاد امت اسلامی است.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه وحدت بین ادیان الهی از برکات زیارت اربعین است، گفت: دشمنان نمی توانند این وحدت را بین ادیان الهی ببینند و به همین دلیل سعی در از بین بردن آن دارند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان از یک توطئه برای از بین بردن وحدت امت اسلامی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
این استاد برجسته این حوزه افزود: ناآرامی ها، توطئه ها و نقش های شوم دشمنان و جریان ها علیه ایران و عراق باید رصد و خنثی شود. ایران و عراق می توانند با افزایش اتحاد و تحکیم روابط خود، همه توطئه های دشمنان را نابود کنند.



انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید