وحید کلیچ باز هم علیرضا بیرانوند را مسخره می کند

وحید کلیچ باز هم علیرضا بیرانوند را مسخره می کند

وحید کلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس درباره جدایی حامد لاک و داوید فنایی و احتمال حضور گزینه مربیگری دروازه بان ها در پرسپولیس اظهار نظر کرد.

شما گفتید می خواهید از کسانی که در اینستاگرام به شما و خانواده تان توهین می کنند شکایت کنید. آیا تو این کار را انجام دادی؟

بله، این کار را کردم و تا آخرین لحظه این کار را ادامه خواهم داد تا کسانی که به نام من احترام نمی گذارند به سزای اعمالشان برسند.

جدایی حامد لاک از پرسپولیس چطور! آیا می دانستید او از پرسپولیس رفت؟

خیلی خوب بود که رفت. او واقعا یک دروازه بان نبود. هر چه پرسپولیس در دور قبل لیگ خورد از این آقا بود. یک تنه باعث شد پرسپولیس دوم شود. خودش را خیلی جدی گرفت و فکر کرد کارش خیلی درست است. او آنقدر خودش را به چالش کشید که فراموش کرد داخل دروازه بایستد و در هوا بازی کند. حالا که او رفته باید گفت پرسپولیس اولین قدم را برای قهرمانی برداشته است.

از فراق مرگ خبر داری؟

آره! بعد از رفتن داوود فنایی و حالا حامد لاک، شانس قهرمانی پرسپولیس دوباره بیشتر شد. این دو نفر فصل گذشته رسما دروازه پرسپولیس را به اتوبان تهران – قزوین تبدیل کردند که هرکسی می توانست از آن عبور کند.

آیا می دانید مربی دروازه بان های پرسپولیس چه کسی می شود؟

شنیدم سیدی برمیگرده. همان مردی که در دوران بیرانوند مربی دروازه بان های پرسپولیس بود. همان مردی که دست کالدرون را گرفت تا بیرانوند را خالی کند. البته شنیدم علیرضا بیرانوند خودش سیدی را آورده است. من خیلی تعجب کردم.

از چی؟

بیرانوند بابت روزهایی که این آقا زیر پایش را در پرسپولیس خالی کرد برای من گریه کرد.

به طور جدی؟ جایی که؟

در ورزشگاه شهید کاظمی خدا را می بینم که جلوی من گریه می کند و می گوید رادوشویچ بزرگ شده تا مرا نبینند. چرا علیرضا این روزها را فراموش کرد و دوباره اصرار کرد که سیدی به عنوان مربی دروازه بان ها برگردد؟ آقای بیرانوند! برای شما بعید است. من نباید به سمتی حرکت کنم که اشتباه دوباره برای شما تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید