وداع با پیکر شهید احمد صالحی در حسینیه عاشقان کربلای ساری+عکس


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915177

این اتفاق امشب با حضور مردم و خانواده شهدا رخ داد.

آیین تشییع پیکر مدافع امنیت احمد صالحی مله با حضور پرشور مردم شهید پرور و مسئولین استان مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مراسم وداع با پیکر شهید امنیت عصر امروز با حضور مردم، خانواده های معظم شهدا و مسئولین مازندران برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ساری، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم همراه بود، از پیکر مطهر این شهید با مداحی اهل بیت علیهم السلام مرثیه این شهید بزرگوار را سرودند.

وداع با این شهید فضای ساری را معنوی کرد و اقشار مختلف مردم با آرمان های جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با اعلام زنده بودن شهدا گفت: امروز مردم ایران با پشتوانه شهدا همیشه بیدار و بیدار هستند چرا که مردم بیدار هستند به همین دلیل جوانان برای کمک به دین، حفظ، عزت و استقلال کشور استقبال می کنند و شهادت می دهند.



db95ca15 1ab7 4bc8 ba37 271e23a023e7 خبر خاکستری

آیت الله محمدبکر محمدی لایینی ضمن تسلیت به خانواده شهید صالحی و مردم شهید پرور استان افزود: گلزار شهادت به روی عاشقان این ملت باز است، انتظار شهادت برای یاری دین توسط داوطلبان است. یکی از ارزش های شهادت.»


مادر شهید احمد صالحی نیز در این مراسم وصیت نامه فرزندش را قرائت کرد، شهید صالحی در وصیت نامه خود به مردم اعلام کرد مردم گوش به فرمان باشید و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای باشید، راه شهدا را ادامه دهید. از طرف دولت جمهوری اسلامی، نگذارید خون شهدا پایمال شود.

در بخشی دیگر از وصیت نامه این شهید عزیز آمده است: خواهران محترم، حجاب و عفاف را رعایت کنید، من دشمنان نظام و رهبری را نمی بخشم، فردا باید پاسخگوی اعمال خود باشید.



dbdb3353 4891 4f69 8ec7 c002b2a56e02 خبر خاکستری

در وصیت نامه شهید صالحی خطاب به مسئولان نیز آمده است که ای مسئولین از مسئولیت سوء استفاده نکنید، بی عملی هم خیانت است. اوه مرد، این یک دنیای متفاوت است.



76e3c440 b656 460b 9dfa b41f704eebc3 خبر خاکستری

شهید احمد صالحی چند روز پیش در حین انجام ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با گروهک تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، در حوالی زاهدان به شهادت رسید و پیکر وی پس از تشییع در مراسم خاکسپاری زاهدان به ساری منتقل شد. این شهید والامقام فردا صبح شنبه در ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید