ودیعه جدید برای فرهنگیان در راه است

ودیعه جدید برای فرهنگیان در راه است

حاجی پور گفت: پرداخت معوقات قانون طبقه بندی معلمان در بودجه 1401 تصویب شده و برنامه و سازمان بودجه و وزارت آموزش و پرورش باید زمان اجرا و پرداخت معوقات را از شهریور 1400 محاسبه کنند.

وی ادامه داد: در بودجه سال 1401 قانون رتبه بندی معلمان قطعا دیده شده و بودجه آن در دست دولت و وزارت آموزش و پرورش است که باید هر چه سریعتر اقدام کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رتبه بندی معلمان به هیأت امنا تقدیم شده و این شورا نیز این قانون را تصویب کرده و مشکل و محتوا و ایراد قانونی ندارد.

وی ادامه داد: آیین نامه های مربوط به این قانون باید در اسرع وقت توسط دولت و وزارت آموزش و پرورش به نفع معلمان پایین دستی ابلاغ شود تا براساس این قانون برای معلمان اجرا و تصمیم گیری شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس تمام تلاش خود را برای تصویب لایحه رتبه بندی معلمان به کار گرفته است و امیدواریم وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر آیین نامه اجرایی آن را تهیه کند تا عزیزان مربیان می توانند از امتیاز کسب رتبه برخوردار شوند.

حاجی پور یکی از شعارهای حجت الاسلام رئیسی در ایام انتخابات را اعمال رتبه بندی معلمان دانست و تصریح کرد: در سند تحول که بر اساس سناریوهای مقام معظم رهبری تدوین شده است بر اجرای این لایحه تاکید شده است.

وی یادآور شد: بهبود وضعیت معلمان در کشور ضروری است و اگر برای اجرای این طرح با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم، بهتر است حقوق کارکنانی که بالاتر از سقف معمول هستند کاهش و بین معلمان توزیع شود. .

وی یادآور شد: هیچ یک از معلمان مخالف این لایحه نیستند و مجلس نیز کاملا پایبند اجرای آن است.

دیدگاهتان را بنویسید