ودیعه فوق العاده ماه مبارک رمضان برای این دسته از مستمری بگیران

ودیعه فوق العاده ماه مبارک رمضان برای این دسته از مستمری بگیران
شرایط مستمری بگیران تامین اجتماعی به درجه سختی کار و همچنین جنسیت بستگی دارد. حداکثر مدت خدمت برای قبولی و محاسبه در هنگام تعیین مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی 35 سال است. طبق قانون، مرخصی بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول مقررات مرخصی و پاداش کارکنان دولت است. مستمری بگیران بیمه در سال 1400 تا پایان بهمن ماه فرصت داشتند برای بیمه تکمیلی ثبت نام کنند. حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در خرداد 1401 57 درصد افزایش یافت، مستمری بگیران با کمتر از 30 سال سابقه کار بر اساس سنوات کمتر از این مبلغ دریافت می کردند.

پرتقی در پاسخ به تاخیر در پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: از بسیاری از مستمری بگیران عذرخواهی می کنیم اما دستورالعملی برای ما ارسال نشده است و نمی دانیم مبلغ چقدر است و چه زمانی باید پرداخت شود، اما به نظر می رسد. این هفته و هفته آینده آینده واریز خواهد شد.

وی می گوید: سازمان تامین اجتماعی کارتی به نام بیمه سلامت و درمان ندارد و شهروندان در صورت دریافت پیامک در این خصوص موضوع را به حراست ما گزارش دهند و هیچ مبلغی را به حساب های اعلام شده توسط سوء استفاده کنندگان واریز نکنند و ارائه دهند. اطلاعات در به آنها اجازه ندهید.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی البرز گفت: سامانه جدید رهگیری کد برای احراز اصالت بیمه شده نصب شده است که در این صورت ضمن نگارش نسخه به شماره ثبت شده بیمه شده پیامک ارسال می شود.

وی می گوید: مستمری بگیران برای بیمه تکمیلی با مرکز محل سکونت خود تماس بگیرند.

پرتقی گفت: در حال حاضر بخشنامه ای در خصوص بیمه کارگران ساختمانی به ما ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید