ورزشکاران با استعداد ایرانی نیاز به دانش روز دنیا دارند/ برخی از بدنسازان ایرانی هنوز به صورت سنتی کار می کنند

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797921

ما باید یک انجمن تناسب اندام در ایران ایجاد کنیم

ملی پوش سابق تیم ملی کانو ایران گفت: ورزشکاران ایرانی استعدادهای زیادی دارند که برای کشف این استعدادها باید طبق علم روز دنیا تمرین کنند و آماده مسابقات شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی راد بازیکن سابق تیم ملی کانو و مربی حرفه ای بدنسازی ایران درباره فضای بدنسازی ایران گفت: فضای خوبی برای پیشرفت ورزشکاران ایرانی وجود دارد اما متاسفانه برخی از مربیان هنوز به صورت سنتی کار می کنند و با علم روز آشنا نیستند.

او دارای مدرک مربیگری حرفه ای بدنسازی است NSCA وی ادامه داد: برای موفقیت ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک یکی از اهداف من ایجاد انجمن آمادگی جسمانی در ایران است به گونه ای که تمام تجربیات بین المللی خود به ویژه همکاری با تیم های دانشگاهی از جمله دانشگاه ساوتهمپتون را به اشتراک بگذارد. . انگلیس «قهرمانان و مربیان ایرانی را انتقال خواهم داد.

مربی تیم ملی هاکی روی یخ چین خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف من برگزاری وبینارها و سمینارهای آموزشی برای ورزشکاران کشورم و همچنین فدراسیون ها برای کشف استعدادها و آماده سازی قهرمانان برای مسابقات جهانی و المپیک است. چون تجربه کار با قهرمانان و مدال آوران جهان را دارم.

محمدی راد در پایان یادآور شد: در صورت ایجاد انجمن پرورش اندام در ایران، ورزشکاران کشورمان می توانند به مصاف تیم های بزرگ و قهرمانان جهان بروند و می توانند با تکیه بر اصول علمی و حرفه ای آمادگی جسمانی برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند. پرچم مقدس ایران در میادین بزرگ جهانی و المپیک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید