ورزشکاران حرفه ای اپل واچ را برای نظارت بر سلامت انتخاب می کنند


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878552

با خرید آیفون 13 پرو مکس نه تنها می توانید از قابلیت های خود گوشی، بلکه از امکانات بیشتر اپل واچ نیز بهره ببرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اپل در تلاش است تا اپل واچ خود را به بهترین ردیاب سلامت پوشیدنی در بازار تبدیل کند و سال به سال ویژگی های آن را افزایش می دهد. این دستگاه برای ورزشکاران اهمیت بیشتری دارد و با چندین ویژگی سلامتی و تناسب اندام می تواند نظرات مثبت بیشتری را به خود جلب کند. نسخه بعدی watchOS همچنین دارای تعدادی ویژگی جدید مرتبط با سلامتی است که به ردیابی معیارهای جدید و همچنین ردیابی خودکار چندین ورزش جدید اشاره نمی کند. می توانید از سیستم بهبود یافته ردیابی خواب استفاده کنید و چندین برنامه تناسب اندام جدید برای iOS 16 داشته باشید.

در این راستا، با خرید آیفون 13 پرو مکس نه تنها می توانید از قابلیت های خود گوشی، بلکه از امکانات بیشتر اپل واچ نیز بهره ببرید. سیستم ردیابی خواب اکنون شامل یک سیستم ردیابی فاز خواب است که تعیین می کند چه مدت زمانی را در فاز سپری می کنید. این مراحل شامل مراحل REM، مراحل خواب عمیق و زمان بیداری است. اپل در این زمینه از مدل های یادگیری ماشینی استفاده می کند و با خرید اپل واچ می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین نشانه هایی از نظارت بر ضربان قلب و همچنین اندازه گیری سطح اکسیژن در خون وجود دارد که ورزشکاران احساس خوبی نسبت به آن خواهند داشت.

ویژگی های جدید watchOS 9

طرفداران همچنین می توانند از ویژگی های جدید watchOS برای تعیین میزان تنفس استفاده کنند. نسخه جدید این سیستم عامل احتمالا با خرید اپل واچ سری 8 بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد و توصیه می کنیم در هنگام خرید آیفون 13 پرو مکس از آن استفاده کنید. در نسخه جدید این سیستم عامل نیز می توانید سه معیار جدید ردیابی عملکرد را داشته باشید. اینها شامل طول راه رفتن، حرکت عمودی، زمان تماس با زمین و مناطقی که ضربان قلب در آن بالا و پایین می‌رود. اینها معیارهایی هستند که بر اساس آنها ورزشکاران با عملکرد بالا می توانند از اطلاعات برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

همچنین می توانید از نماهای جدید با تاج دیجیتال استفاده کنید. می‌توانید نمایش ضربان قلب را تماشا کنید و از تمرین‌های شخصی‌سازی شده برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید. معیارهای جدیدی برای شما ایجاد شده است و می توانید بسته به علاقه خود از آنها استفاده کنید. همچنین با خرید اپل واچ که بر روی ورزش های سه گانه تمرکز دارد، قابلیت جدیدی خواهید داشت. می توانید به طور خودکار بین دویدن، دوچرخه سواری و شنا سوئیچ کنید تا کل روند یک تمرین را دنبال کنید. اپل ردیابی دارو را نیز به نسخه جدید این سیستم عامل اضافه کرده است و با خرید آیفون 13 پرو مکس یا گوشی های دیگر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.


ردیابی بهتر فعالیت با ساعت هوشمند اپل

ردیابی بهتر فعالیت با ساعت هوشمند اپل

یکی از ویژگی های اصلی تناسب اندام اپل واچ ردیابی فعالیت است. به جای شمردن قدم هایی که اپل واچ هنوز برمی دارد، می توانید حرکات خود را به صورت دایره ای نشان دهید. می توانید اطلاعات ردیابی ساعت و برنامه Activity را مشاهده کنید. همچنین یک سری چرخه حرکتی وجود دارد که به شما احساس کاملی از میزان حرکت شما می دهد. با آن می توانید شدت پیاده روی خود را بررسی کنید.

می توانید برای فعالیت های روزانه خود اهداف تعیین کنید و صحت برنامه خود را تعیین کنید. همچنین یک سری حلقه های ایستاده وجود دارد. اپل واچ هرگز نمی خواهد شما ساکن باشید. به همین دلیل من همیشه به شما یادآوری می کنم که حداقل 12 ساعت در روز بمانید. بعد از حدود یک دقیقه می توانید پس از مدت طولانی عدم تحرک کمی حرکت کنید و بدن خود را از بیماری های مختلف نجات دهید. همچنین یک حلقه سبز رنگ وجود دارد که برای تمرینات روزانه شما اعمال می شود. می توانید از این برای پیاده روی سریع استفاده کنید و پیشرفت خود را در طول هفته نظارت کنید.

فعالیت های بلند مدت

هنگامی که watchOS 6 منتشر شد، Activity تمام شاخص های فعالیت های روزانه شما را به روندهای بلندمدت تبدیل کرد. سطح فعالیت شما در 909 روز گذشته ارزیابی می شود و سپس با 365 روز قبل مقایسه می شود تا ببینید که چگونه تناسب اندام شما بهبود یافته یا تغییر کرده است. اگر کمتر از قبل تمرین کنید، این برنامه به شما کمک می کند همه چیز را تغییر دهید. پیگیری کنید که آیا دویدن، پیاده‌روی یا سایر فعالیت‌های ورزشی قابل ردیابی هستند و می‌توانید آمار واقعی را هم برای اپل واچ و هم برای تلفن هوشمند خود دریافت کنید.

با مشاهده قیمت آیفون 13 در مدل های مختلف می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد اپل واچ در گوشی هوشمند خود نیز به دست آورید. همچنین می توانید کالری سوزی در بدن خود را کنترل کرده و ضربان قلب خود را بررسی کنید. چندین معیار دیگر نیز وجود دارد که کاربردی هستند و فقط باید به آنها توجه کنید. اپل واچ نیز قابلیت بررسی سرعت فعالیت را دارد و تنها با چند ضربه می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.


از سایت تجارت اپل خرید کنید

از سایت تجارت اپل خرید کنید

به یاد داشته باشید که برای بررسی خرید و قیمت اپل واچ می توانید به وب سایت تجارت اپل نیز مراجعه کنید. در این سایت امکان خرید اقساطی تمامی محصولات اپل وجود دارد و می توانید به سراغ خرید آیفون 13 پرو مکس رفته و قیمت آیفون 13 در مدل های دیگر را بررسی کنید. خرید قیمت اپل واچ را فراموش نکنید و تنها 40 درصد باقی مانده از مبلغ را به صورت اقساطی از 3 تا 12 ماه پرداخت کنید.

اپل واچ یکی از محصولاتی است که می توانید در کنار خرید آیفون 13 پرو مکس یا مدل های دیگر به آن توجه کنید. می توانید صبر کنید تا سری آیفون 14 وارد بازار شود و اپل واچ سری 8 با آیفون 14 را به عنوان خرید اضافی در نظر بگیرید، محصولات جدید اپل را می توانید به صورت اقساطی یا نقدی از سایت بازرگانی اپل تهیه کنید. این سایت چک می پذیرد و با مراجعه به فروشگاه می توانید در کمتر از 45 دقیقه دستگاه را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید