ورزشکاران سیستان و بلوچستان در راه تیم ملی / از دعوت به تیم ملی کشتی تا تیراندازی نونهالان


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878672

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان؛

ادهم کرد از دعوت ورزشکاران مستعد سیستان و بلوچستان به اردوهای تیم ملی دختر و پسر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: حمایت از ورزشکاران و استعدادهای جوان در رشته های مختلف ورزشی یکی از رویکردهای اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امید آرامی کشتی گیر سیستان و بلوچستان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان به مرحله یک هشتم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شد.


وی ادامه داد: مرحله هشتم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی صربستان 15 تا 25 تیرماه در منزل شهید مصطفی صدراده، اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی حاج کاسم برگزار می شود. سلیمانی.


کرد گفت: اسامی نفرات دعوت شده به این اردوی وزن 55 کیلوگرم؛ پویا دادمرز از خوزستان، علی نورباش از تهران و محمد حسینوند پناهی از خوزستان در وزن 60 کیلوگرم؛ مهدی محسن نژاد از خوزستان، امید آرامی از سیستان و بلوچستان، پویا ناصرپور از خوزستان و امیررضا ده بزرگی از فارس هستند.


وی با اشاره به دعوت تیرانداز سیستان و بلوچستان به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان، اذعان داشت: این اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی تیراندازی جوانان در قسمت تپانچه از 7 تا 27 تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مجتمع در استان تهران.


مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ایلین گلی زاده بانوی تیرانداز استان قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری در این مرحله از سوی اردوی تیم ملی دعوت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید