ورزشکاران و جوانان باید راه معنوی را از سردار سلیمانی بیاموزند

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798249

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

حسین نوری گفت: جوانان و ورزشکاران باید راه و رسم زندگی معنوی و شهادت را از سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی بیاموزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نوری در گفت و گو با مرصادنیوز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: صحبت از این سردار رشید اسلام سخت است؛ اما این سردار رشید اسلام را به ما بسپارند. حاج قاسم مردی بود که اوضاع این دنیا را دوست نداشت و با اینکه والی بود، فرمانده بود، اما دستور داد روی قبرش بنویسند که سرباز سلیمانی، یعنی بالاترین درجه را دارد. ایمان.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: این شهید والامقام و با فضیلت در عمل دارای شجاعت، صداقت و اخلاص بود. این واقعاً برای همه امکان پذیر نیست که این ویژگی ها را با هم ترکیب کنند.”

نوری خاطرنشان کرد: حاج قاسم تمام وجودش را وقف اخلاص کرد. بنابراین اگر می خواهیم کشور پیشرفت کند باید در همه عرصه ها چنین مدیرانی داشته باشیم.

وی گفت: جوانان و ورزشکاران باید مسیر زندگی معنوی و شهادت را از زندگی سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی بیاموزند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه اولویت ورزش باید اخلاق در ورزش باشد، گفت: امروز الگوی بهتر از سردار سلیمانی نیست و ورزشکاران در هر سطحی به ویژه در عرصه بین المللی می توانند از شهید الگوبرداری کنند. سلیمانی.”

وی با بیان اینکه بالاترین هدیه خداوند به بندگانش شهادت است و به تعبیری شهادت هنر خلق خداست، گفت: یاد و خاطره مردم ایران اسلامی فراموش نمی شود و مرام و مردانگی آن در کلام و زبان جاری می شود. زندگی هر ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید