ورزش زرهانه و کشتی انتخابی تیم ملی نفرات برتر این رقابت ها مشخص شدند


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840400

نفرات برتر مسابقات زورخانه ای کشور و تیم های کشتی پهلوانی مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، مسابقات جام تیم های ملی ورزش و پهلوانی زورخانه ای و نکوداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی از 29 تا 31 اردیبهشت 1401 در تهران برگزار شد.

به ترتیب بیش از 210 ورزشکار، سرپرست و مربی از 26 استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، فارس، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی، خراسان جنوبی، یزد، البرز، کوم، هرمزگان، خوزستان، قزوین سیستان و بلوچستان، اردبیل، لرستان، همدان، کوگیلویه و بویراحمد، سمنان، اصفهان، کردستان، زنجان، کرمانشاه و خراسان شمالی در قالب بیش از 430 نبرد برای کسب عنوان قهرمانی تیم ملی، میانجیگری فردی تیز چرخ، سنگ، کبادا، هوی دیوتی، میل و کشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نهایت شرکت کنندگان در این مسابقات که بر اساس سهمیه های اختصاص یافته به استان های خود در این مسابقات شرکت کرده بودند در رشته میانجی گری انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از کسب امتیاز لازم، جواز حضور در مسابقات را کسب کردند. سایر رشته ها مهارت های فردی را کسب کردند (چرخ تیز، چرخ چمن، سنگ، کبادا، فرز، فرز سنگین و کشتی).

نفرات اول هر رشته مستقیم به تیم های ملی رفتند و نفرات دوم و سوم هر رشته با نظر شورای فنی فدراسیون به اردوهای آینده دعوت خواهند شد.

ابوالفضل فکور (خراسان رضوی)، محمدرضا حسن پور (خراسان جنوبی) و عبدالرضا رشیدزاده (البرز) در مرشدی، مصطفی مفید (مرکزی)، جعفر نوری (همدان) و عباس مفهم (مرکزی) در سلاله مووی شیوا و بلوچستان و علی گرگیستان. (فارس)، در منطقه علی اکبر حکمدوست (کم)، مرتضی گلروک (خراسان رضوی) و رسول گوربانی (اصفهان)، در منطقه کباده صابر قنبری (البرز)، حسین شریفی (مازندران) و امیر حسین کاردان مقدم (خراسان جنوبی)، در رشته امید سلیمی (آلبورگ)، در رشته دوچرخه چمن عباس مرادی زاده (یزد)، مهیار چوپان زاده (سمنان) و حمید پرتویار (آذربایجان) شرق در وزن 70 تا 80 کیلوگرم علی گلامی (آذربایجان شرقی)، سید محمدعلی میرقائمی (تهران) و حمید الهیان (خراسان شمالی) در وزن 80 تا 90 کیلوگرم صادق آذرنگ (خراسان شمالی)، علیرضا محرابی (خراسان) رضوی و اسکندری و ناحیه گستان مبارزه می کنند. وزن مثبت 90 کیلوگرم احمد میرزاپور (خراسان رضوی)، اکبر سبحانی (اردبیل) و عرفان حسین زاده شالی (آذربایجان شرقی) 34 نفر از بهترین ورزشکاران در مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید