ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این منطقه می شود/ شورای اقتصاد ورزش تشکیل می شود

ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1784008

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این خطه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی امروز 21 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سد حوضیان منطقه ای زیبا برگرفته از طبیعت، مکانی مناسب برای ورزش های آبی و قایق سواری است.

وی با بیان اینکه تیم ملی قایقرانی چند روز پیش در سد الیگودرز اردو داشت، افزود: استفاده از منابع دولتی روند کار را تا حدودی محدود می کند و برای تکمیل پروژه ها به زمان نیاز داریم، بنابراین در بخش پروژه ها راه مناسب کمک گرفتن از طریق مشارکت مردم عادی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دنیا اینگونه است و بخش مهمی از رسالت ورزش منهای زیرساخت هاست که همه جا زیرساخت ها بر عهده دولت و دولت است، مردم به کمک ورزش می آیند. و کمک خود به خودی.”

دکتر سجادی افزود: من کشورهای موفق زیادی را در بازی های المپیک می شناسم، کمیته های المپیک آنها بودجه دولتی ندارند، بسیاری از رشته های ورزشی آنها که از منابع دولتی استفاده می کنیم، توسط خود مردم حمایت می شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در مدرسه سازی، مسجدسازی، بهداشت و درمان و بیمارستان خیرین داریم و به همین دلیل کارگروهی تشکیل داده و از مشاوران اقتصادی دعوت به همکاری کرده ام. شورای اقتصادی ما به زودی تشکیل می شود. “

دکتر سجادی بیان کرد: در دو حوزه تفکر در حوزه جوانان و تفکر در حوزه ورزش و مسائل اقتصادی و مشارکت مردمی که در دستور کار قرار گرفته است، به اقتصاد ورزش فکر خواهیم کرد و جلسه ای را در حوزه جوانان برگزار خواهیم کرد. چند روز آینده ما می دهیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های سفر به استان ها این است که چالش ها، کاستی ها و کاستی های هر استان از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها تصمیم گیری می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: توجه به موضوع ورزش بانوان از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است که مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفت.

سجادی تاکید کرد: پس از گذشت بیش از چهل سال زندگی به برکت انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا ورزش بانوان مستقل و خودکفا شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در سد الیگودرز مکانی برای قایقرانی ایجاد کنیم تا تیم ملی قایقرانی کشور با اقدامات فنی از این ظرفیت مناسب استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این خطه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید