ورزش همگانی اولویت اول ورزش ایران محسوب می شود

زمان: 11:43
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777061

برنامه ویژه وزارت ورزش برای توسعه ورزش زنان

معاون وزیر فرهنگ گفت: برنامه ویژه ای برای توسعه ورزش بانوان داریم و همزمان 500 نقطه در شهرها و کلانشهرها برای توسعه ورزش های همگانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سینا کلهر معاون وزیر فرهنگ در حاشیه روز ملی تربیت بدنی و ورزش با اشاره به برنامه ویژه معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی و معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزش زنان ، گفت: برای ترویج برنامه های ویژه وزارت در زمینه زنان. علاوه بر این ، 500 نقطه برای بهبود وضعیت ورزشهای همگانی در شهرها و کلانشهرهای کشور تعیین شده است و امیدواریم فعالیت آنها ادامه پیدا کند.

همچنین افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی گفت: امیدواریم دولت جدید نظر خود را در مورد وضعیت ورزشهای همگانی تغییر دهد. البته ورزش های ایرانی در زمینه ورزش های همگانی طی چهار سال آینده شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد و ورزش های همگانی اولویت اول ورزش ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: نظر دولت جدید درباره ورزش های همگانی شامل سلامت 83 میلیون ایرانی است. امیدواریم با تغییرات جدید ، رویدادهای مختلفی را در سراسر کشور برگزار کرده و شاهد کاهش بی تحرکی اقشار مختلف جامعه باشیم ، تا مردم ، به ویژه زنان ، نشاط بیشتری را در زندگی تجربه کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید