ورود تماشاگران به ورزشگاه ها از هازارد اول انجام می شود

ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783349

معاون فنی و مرکز بهداشت محیط و حرفه ای وزارت بهداشت اعلام کرد

معاون فنی و مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت از شنبه هفته آینده کلیات و جزئیات مکانیزم کنترل تماشاگر را در ستاد ملی تاج به تصویب می رساند و این موضوع از اول آذرماه اعمال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن فرهادی معاون فنی و مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت درباره شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: سیستم واکسیناسیون با اتصال به سامانه وزارت کشور از اول آذرماه قابل استفاده است. .

وی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده است که تماشاگران می توانند از 20 آبان وارد ورزشگاه شوند. این موضوع در آذرماه اجرایی می شود.

فرهادی درباره نحوه استفاده فدراسیون‌ها از این سامانه گفت: فدراسیون‌ها و تمامی مراکزی که خدمات ارائه می‌دهند نیز می‌توانند از طریق کد ملی یا QRC (کد QR) که در تلفن همراه مشاهده می‌شود، با این سامانه ارتباط برقرار کنند.» یا اثر انگشت که همراه با آن است. در هنگام فروش آنلاین بلیط یا تزریق واکسن به تماشاگران می توان آن را به راحتی کنترل کرد.

معاون فنی و مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: امیدواریم از آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور تماشاگران باشیم. البته همچنان استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید