ورود دادستانی و پلیس به پرونده خودروهای مزاحم شبانه در یاسوج

زمان: 20:14
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777244

دادستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارتقای امنیت اجتماعی با خودروهایی که شب ها مزاحم مردم می شوند برخورد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، زندگی شهری باعث دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، آموزش با کیفیت ، سطح درآمد بالا و دسترسی آسانتر به مشکلات پزشکی و پزشکی در کنار مزایای مختلف شهرنشینی ، سر و صدا ، آلودگی هوا می شود. ، ترافیک ، هزینه های بالای زندگی و آسیب های اجتماعی از جمله خطراتی است که زندگی را در شهرها دشوار می کند.

مشکلات شهرنشینی با افزایش و افزایش جمعیت بیشتر خواهد شد. در این رابطه ، شب ها خانواده ها با صدای پیچ ماشین ها و همچنین مسابقات اتومبیل رانی ، که طعم هیجان را می خورند ، آزار و اذیت مردم را از بین می برند.

مسیر حرکت جولان و ماشین ، به ویژه در آخرین ساعات شب ، نه تنها در مناطق شهری یک مشکل است ، بلکه حرکات غیر معمول ، بوق های بلند و آزاردهنده ماشین ها نیز از دیگر مشکلات است که در بسیاری از موارد شاهد تصادفات و زندگی رویدادهای تهدید آمیز برای رانندگان خودرو و شهروندان …

daffb01d 99c8 403d b2c3 78a446b8e53c خبر خاکستری

در ارتباط با شیوع تاج ، روش جدیدی برای دور زدن قانون در برخی از خودروها مشاهده می شود ، بنابراین رانندگان خودروها در خیابان حضور دارند و شماره های ثبت نام خود را در آخرین ساعات شب تحریف می کنند و این مشکلات باعث عدم ثبت می شود نقض سیستم های ویدئویی. وکتور در شب.

8fd838b4 f2c9 4085 862c 140c8ca1e701 خبر خاکستری

مشکلات ناشی از خودروها در شب باعث شده تا نهادهای نظارتی از جمله دادستان مرکز استان و همچنین پلیس برای جلوگیری از حرکت و شکستن خودروها در شب مداخله کنند.

در همین رابطه دادستان مرکز استان در گفتگو با رسانه ها گفت: این پروژه به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و بر اساس درخواست ها و گزارش های افراد قوه قضائیه راه اندازی شد.

علی ملک حسینی افزود: خودروهایی که با حرکات غیرمعمول سعی می کنند آسایش عمومی را از بین ببرند یا رانندگان به پلاک خودرو آسیب برسانند ، ضربه شدیدی خورده و خودروی آنها به پارکینگ منتقل می شود.

در همین رابطه ، سرهنگ هوشوقات ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلیس با جدیت برنامه ای را برای رسیدگی به چنین تخلفاتی از شماره ثبت در دستور کار خود قرار داده و هیچ بهانه ای را از متخلفان در این زمینه نمی پذیرد. زمان زیادی طول می کشد تا راننده با دستگاه قضایی آشنا شود.

وی افزود: این پروژه مربوط به جاده های شهری است و تا زمانی که فرهنگ رانندگی و رضایت مردم رعایت شود ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: محسن بهمنیار

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید