ورود سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه به کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809390

اما ذی نفع گفت: با تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی همراه با پیش بینی، سامانه بارشی از فردا وارد استان می شود و امروز و فردا بیشتر افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اما ذی نفع اداره کل هواشناسی استان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: با تحلیل آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی برای امروز و فردا، غالباً افزایش ابر گاهی اوقات وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: اما با ورود سامانه بارشی اواخر شنبه و جوی روستاها علاوه بر ابر، بارش پراکنده در برخی نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تقویت این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با وزش باد، در برخی مناطق سردسیر و پر برف و در برخی مناطق هستیم، گفت: این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران و گاهی رگبار و وزش باد همراه با وزش باد هستیم. مستعد تگرگ هستند.

ذی نفع بیان کرد: شدت این سامانه بارشی روز یکشنبه 31 اسفند 1400 خواهد بود.

وی ادامه داد: لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد در مناطق کوهستانی و گردنه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، پدیده مه، احتمال کولاک در جاده های کوهستانی، احتمال مسدود شدن راه های روستایی به دلیل بارش برف، تاخیر و احتمال پرواز یکی است. از اثرات این سامانه بارشی

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 24 ساعت گذشته ایستگاه امامزاده جعفر گچساران با بیشینه دمای 19.2 درجه سانتیگراد و یاسوج با حداقل دمای 0.8 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراح بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید