ورود قوه قضائیه به برجام، 3 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده دولت روحانی/ 26 نهاد، ماموران امنیتی را با حجاب متهم کردند!


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916376

همزمان در 16 آذر دانشجویان سوالاتی را مطرح کردند که علیرضا عباسی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به آنها پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکعلیرضا عباسی نماینده جامعه دانشجویی کرج گفت: اوج جنبش دانشجویی در قرن اخیر بعد از انقلاب بود.

وی در ادامه میزگردی که با عنوان پرسش های دانشجویی برگزار شد، پاسخ داد: هسته های مختلف دانشگاه ها پایه و اساس جهاد سازندگی در کشور شدند.

به گفته عباسی، تعالی علمی و رضایتمندی ناشی از حرکت مذکور بود به طوری که تولیدات کشاورزی ایران از 17 میلیون تن در ابتدای انقلاب به 125 میلیون تن رسید.

این نماینده معتقد است اولین جنبش دانشجویی بعد از انقلاب «اسلام‌گرایی» و سپس استکبارستیزی، مبارزه با خفقان، فساد و تجمل‌گرایی در کشور بود.

این استاد دانشگاه اعلام کرد؛ دشمن برای جنبش دانشجویی نقشه ای دارد که هدف خود را مشخص کرده و سعی در انحراف از آن دارد.

در این میزگرد و پرسش و پاسخ دانشجویان سوالاتی را مطرح کردند که علیرضا عباسی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به آنها پاسخ داد.

8e3e9322 f2a6 405e 92a6 3a603fb6f59f خبر خاکستری


پیراسته دبیر کانون برنا از کم کاری فرهنگی 26 واحد در حوزه عفاف و حجاب و وظیفه نیروی انتظامی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه وکلای امنیتی در ردیف اول متهم هستند!

عباسی در پاسخ به این انتقاد گفت: باید بپذیریم که در حوزه اقدامات فرهنگی شکست خورده ایم، نمی توان از آنها دفاع کرد و ما هم منتقد هستیم.

در سال 1368 قانون عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، اما دولتی روی کار آمد که در نهایت منجر به انحراف شد و رغبتی نداشت.

در سال 92 دولتی روی کار آمد که هیچ علاقه ای به فعالیت های فرهنگی نداشت و رئیس دولت معتقد بود که نباید مردم را به زور به بهشت ​​برد.

در مورد حجاب هیچ وزارتخانه ای نیست که تکلیف نشود، ما به دولت جدید پیشنهاد داده ایم که در صورت بازنگری در پوشش زنان کارمند شاهد حل 40 درصدی این موضوع باشیم.

متأسفانه در زمان دولت روحانی، حزب مشارکت و تندروهای اصلاح طلب خواسته هایی از وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و علوم داشتند.

آنها امروز ثمره مطالبات خود را درو کردند و تمامی 30 دستگاه مسئول اجرای قانون حجاب وظایف خود را رها کردند و به پلیس سیلی زدند.


فلاحی رئیس قرارگاه روشن احمدی البرز با انتقاد از نگرش سرانه البرز، عدم انتقال زندان ها و منابع آب در البرز گفت: نمایندگان استان در این زمینه چه کرده اند؟

عباسی در پاسخ به سوالات این دانش آموز گفت: طبق آمار رسمی پلیس سالانه 140 هزار نفر به البرز مهاجرت می کنند در حالی که برخی استان ها 470 هزار نفر جمعیت دارند.

b9074145 3fd5 44d6 bc4f 67b0e8f8a792 خبر خاکستری

سرانه تخت های بیمارستانی و مدارس آخرین مورد در کشور است، بنابراین در سفر رئیس جمهور به البرز، ساخت 200 مدرسه مصوب شد، البته از نظر درمانی شرایط خوبی نداشتیم.

بیمارستان 260 تختخوابی فردیس 11 سال بلاتکلیف بود اما خوشبختانه تا پایان دهه فجر افتتاح می شود.

اسکلت بیمارستان 100 تختخوابی کمالشهر 7 سال است که زنگ می زند اما امروز به 55 درصد پیشرفت رسیده است.

البرز مشکل آبی خاصی دارد چرا که 80 درصد آب مصرفی از منابع زیرزمینی و 20 درصد از منابع سطحی تامین می شود.

البته هنوز تصفیه خانه، مخزن و سیستم انتقال 110 میلیون مترمکعب حق آبه البرز ایجاد نشده است.

منابع آب برای جمعیت فعلی کافی است اما برای سال های آینده 60 میلیون مترمکعب پیش بینی کرده ایم.

همچنین در برنامه و بودجه ششم سال 1401 بحث انتقال زندان ها مطرح شد، کار آسانی نیست، اما اگر یکی بگوید یک سال دیگر آنها را بیرون می آوریم، باور نکنید!

c0155c6a ae14 4662 8a36 731353b3aef1 خبر خاکستری

از نظر درآمد مالیاتی، البرز 3500 شرکت دارد که از این تعداد مالیات 300 شرکت بزرگ به تهران داده شده، مالیات 270 شرکت برگردانده شده و تنها 30 شرکت باقی مانده است.


انتقاد محمدی، فعال دانشجویی این بود که به جای برخورد با دانشجویان، باید با مسئولان فرهنگی که پول بیت المال را در جای دیگری خرج کرده اند، برخورد کند. تا شاهد مهاجرت نخبگان نباشیم. دانش آموز مخرب نیست.

عباسی در پاسخ به انتقاد این دانشجو گفت: از اول انقلاب تا کنون شاهد افزایش جزئی تعداد دانشجویان بوده ایم و سالانه 67 هزار مقاله علمی منتشر می شود اما این امر به توده مردم کمکی نکرده است.

چرخه امروز بیکاران با دکتری بیکار شده است، بنابراین طرح تسهیل صدور پروانه کسب و جهش به سمت تولید دانش بنیان را تصویب کردیم که در گذشته برای اخذ آن باید از هفت خوان رستم می گذشت.

قانون فوق الذکر امضای طلا، رانت و فساد را لغو کرد، زیرا قبلاً در البرز امکان خرید و فروش مرغ به قیمت 5 میلیارد تومان وجود داشت!

دنیا به سمت تولید ارزش افزوده و ثروت از علم می رود، اما ثبت اختراع به 10 درصد از 37000 پایان نامه دکتری و پایان نامه دکتری ایران نمی رسد.

البرز در مدت 15 سال دارای 270 شرکت دانش بنیان بود که پس از تصویب قانون حمایت از تولید دانش بنیان به 380 شرکت رسید.


جمالی، دبیر انجمن نسل آفتاب نیز از عدم اجرای برجام و مسئولان غیر بومی البرز انتقاد کرد.

عباسی در پاسخ به انتقاد این دانشجو گفت: در سال 92 شعار انتخاباتی این بود که چرخ اقتصاد بچرخد، چرخ سانتریفیوژ بچرخد، اما آمریکا از برجام خارج شده و هیچ کاری نمی کند. تعهدات.” .

خواسته ما فروش نفت و رفع تحریم مواد خام بود، در سال 2017 روزانه 400 هزار بشکه نفت فروختند اما پول برنگشت.

سفارت کره جنوبی با چمران دلار برای حقوق کارکنان آورد و سیف اعلام کرد که دستاورد ما در برجام تقریباً هیچ است، اما امروز باید اعلام کنیم که دستاورد ما در برجام تقریباً هیچ است.

با توجه به تعطیلی نیروگاه اتمی و چرخاندن چرخ اقتصاد، مجلس با اقدامی راهبردی برای رفع تحریم ها دست دولت قبل و فعلی را بست.

e3a92149 48df 4058 b4b2 f45f9e465b20 خبر خاکستری

ادامه مسیر ضرر محض متوقف شد و دست دیپلمات ها برای مذاکره باز شد، نمایندگان همچنین خواستار ذخیره سازی و غنی سازی اورانیوم از 3 درصد به 60 درصد شدند.

بعد از این تصمیم مجلس، سیگنال کشورهای غربی برای مذاکره و امتیاز دادن به گوش رسید و شاهد جنگ نبودیم، مجلس محدودیت هایی به نفع مجلس ایجاد کرد.

امروز فروش نفت به یک میلیون و نیم بشکه در روز رسیده است و پول آن نیز برمی گردد، در حالی که پیش از این توافق و چربی را بهانه ای برای واکسن می کردید.

امروز غذا و دارو که تبدیل به حربه دشمن شده است باید خنثی شود، البته مردم باید بدانند که طبق اصل 234 قانون ترخیص و کمیسیون اصل 90 مجلس فعال شده است.

3 نفر از تیم مذاکره کننده دولت قبل در 4 جلسه از سوی قوه قضائیه کیفرخواست صادر شدند.

عباسی در پایان با تاکید بر اینکه مدیر بومی خواسته نمایندگان بوده است، گفت: اگر نیروی غیر بومی قدرتمندی وجود داشته باشد که بتواند استان ما را چندین پله بالا ببرد، مشکلی نداریم و مشکل ما ناتوانی است. مدیر خارجی.”


ستاره احمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید