ورود مسائل سیاسی در شهرداری مشکلی ندارد/ مناسب سازی ورودی های شهر کرمان نیازمند عزم عمومی مسئولان است.

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790811

سعید شرفباف تبریزی با تاکید بر اینکه ورود به مسائل سیاسی برای شهرداری مهم نیست چون به آن ضربه می زند، گفت: اگر تقسیم بندی های سیاسی برای هر سازمانی اعمال شود اما برای شهرداری معنا ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان صبح امروز در نشست خبری گفت: بیش از 30 سایت خبری به صراحت درخواست ملاقات کرده اند اما دلیل امتناع من این نبود که فکر کنم به سایت خاصی نگاه می کنم. از سوی دیگر ترجیح داده شد که موضوعات در بی مطرح شده در میان همه رسانه ها مطرح شود.


سرعت پروژه فاضلاب بسیار قابل قبول است
وی ادامه داد: در حوزه فاضلاب و قرارداد منعقد شده با مجموعه بی ام و، قرارداد در سطح بسیار خوبی رعایت شده و سرعت حفاری و خطوط لوله بسیار بالاست.سرعت پروژه فاضلاب بسیار قابل قبول است.

شهردار کرمان گفت: شهرداری مسئولیتی در قبال پروژه فاضلاب ندارد، آسفالت به پیمانکار سپرده شده است و از طرفی برای آسفالت بزرگ کرمان برنامه ریزی شده است و این موضوع زمانی محقق می شود که پروژه فاضلاب انجام شود. تکمیل شد.

شعرباف تبریزی تصریح کرد: منطقه سرآسیاب پایلوت افزایش سرعت فاضلاب و ایجاد حداکثر هماهنگی است تا عملیات فاضلاب و آسفالت انجام شود.

وی با بیان اینکه در طرح کلی حرکت کرمان مجموعه پیاده راه میدان شورا فعلی پیش بینی شده است، زیربنای این پیاده راه در سالگرد شهید سلیمانی افتتاح می شود و این منطقه به میدان اجتماعی فعال تبدیل می شود.

شهردار کرمان گفت: گذر شهید سلیمانی نیازمند کار میان مدت است و این پاساژ نیز برنامه مشخصی دارد که انجام خواهد شد.

شعرباف تبریزی با بیان اینکه بیست راهبرد و چهل پروژه زیر را به عنوان وعده خود به شورای شهر ارائه کرده ام، گفت: شهر کرمان به سه وظیفه اصلی شامل ساماندهی حاشیه شهر، ساماندهی پارک عمودی و بافت تاریخی شهر نیاز دارد.

اولویت شهرداری مسائل زیرساختی در حاشیه شهر کرمان است
وی تصریح کرد: ساماندهی حاشیه شهر با تلاش فرمانداران استان محقق می شود ضمن اینکه اولویت شهرداری در مسائل زیرساختی حاشیه شهر است.

شهردار کرمان گفت: موضوع دوم پارک قائم است که پروژه بزرگی به وسعت یک هزار هکتار است چرا که این منطقه مهم ترین مکان برای تفریح ​​مردم کرمان است و از سوی دیگر مکانی برای عبادت در سطح بین المللی

شعرباف تبریزی با تاکید بر اینکه شهرداری کرمان بافت تاریخی این شهر است، گفت: برای تبدیل میراث تاریخی این شهر به فضاهای اجتماعی باید تلاش شود و با همکاری میراث فرهنگی برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنیم. . .

وی در خصوص ساماندهی نهضت در میدان سرآسیاب گفت: از گذشته برنامه ریزی برای ساماندهی حرکت در این میدان وجود داشت و تلاش می کنیم این طرح را در این دوره اجرا کنیم تا مشکلات این میدان برطرف شود، هرچند تاکنون این طرح دو مرحله دارد.» مناقصه ای برگزار شده و اگر فردی برای این پروژه اقدام نکند، شهرداری با پتانسیل توسعه وارد می شود.

ورود مسائل سیاسی در شهرداری موضوعیت ندارد
شهردار کرمان با تاکید بر اینکه ورود مسائل سیاسی برای شهرداری مهم نیست زیرا بر آن تاثیر می گذارد، گفت: تقسیم بندی های سیاسی اگر برای هر سازمانی اعمال شود اما برای شهرداری بی معنی است.

شعرباف تبریزی افزود: به نظر من شهرداری فضای کاری سیاسی نیست و اگر بررسی کنید می بینید که در انتصابات افراد با حزب یا جناح خاصی ارتباط ندارند.

شعرباف تبریزی ادامه داد: بخش قابل توجهی از بدیهیات شهرداری کرمان مربوط به پروژه های جاری و پروژه هایی است که هنوز تکمیل نشده اند. وضعیت مالی شهرداری کرمان به گونه ای است که اگر 85 درصد بودجه به معنای چیزی نزدیک به هزار و دویست و صد و پنجاه میلیارد تن باشد مربوط به هزینه های جاری است و تنها سیصد و پنجاه میلیارد تن بودجه عمرانی خواهد داشت. اختصاص داده شود.

لزوم اولویت بندی پروژه های عمرانی شهر با توجه به شرایط مالی شهرداری
وی ادامه داد: با توجه به شرایط مالی شهرداری بنابراین باید پروژه های عمرانی شهر را در اولویت قرار دهیم و برای اجرای برخی پروژه ها بررسی کنیم.

شهردار کرمان گفت: در حال حاضر شهر کرمان به 5 میلیون مترمربع آسفالت حیاتی نیاز دارد که امروز حدود 800 میلیارد تن هزینه دارد، بنابراین اولویت بندی کار به دلیل محدودیت منابع یکی از مهم ترین موارد است.

شعرباف تبریزی در خصوص جذب نیروهای شهرداری گفت: فرآیند جذب توسط سازمان بازرسی کنترل می شود و در این شرایط استخدام بسیار سخت است. امروزه حتی امکان استخدام مستقیم نیرو در شهرداری وجود ندارد. مانیتورینگ فضا را اشغال می کند.

وی با اشاره به وضعیت ورودی های شهر کرمان گفت: یکی از 4 موضوع اصلی که اکثر مردم درباره آن اظهار نظر کردند، ورودی های شهر کرمان است، بنابراین تلاش می کنیم ورودی های شهر را به درستی آغاز کنیم. “

مناسب سازی ورودی های کرمان عزم عمومی مسئولان را می طلبد
شهردار کرمان افزود: برای مناسب سازی ورودی های شهر کرمان به عزم عمومی مسئولان استانی نیاز است تا ورودی های این شهر به یکی از ورودی های منحصر به فرد کشور تبدیل شود.

شعرباف تبریزی در خصوص تالار شهر کرمان نیز گفت: تالار شهر کرمان به عنوان میراث فرهنگی ثبت شده است، بنابراین تا زمانی که شهرداری در طرح پیاده رو نمایان باشد و ورود فرمانداری به شهر آسیب وارد کند، امکان تخریب آن وجود ندارد. خانه باید وارد شود

وی در خصوص تحقیقات راه کرمان توضیح داد: این مطالعات مربوط به 11 سال قبل است و قابل دفاع نیست، بنابراین بررسی مطالعات جامع ترافیک کرمان را آغاز کردیم و با تیم آسیب شناسی خوبی قرارداد بستیم.

شهردار کرمان در خصوص پروژه های حمل و نقل کرمان تصریح کرد: در مورد تراموا و مترو به دلیل زیرساخت های شهر کرمان و وضعیت درآمدهای شهرداری می توان برآورد کرد که تا 10 سال آینده اجرایی نشوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید