ورود گرد و غبار از مرزهای غربی/افزایش دما تا اواسط هفته


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889499

کارشناس سازمان هواشناسی از انتقال توده گرد و غبار از عراق به ایران و افزایش نسبی دما در شرق کشور تا اواسط هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی گزارش داد: امروز در برخی مناطق سواحل خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود و از فردا تا اواسط هفته در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و در شمال کشور نیز وجود خواهد داشت. آسمان صاف و آفتابی

روزهای یکشنبه و دوشنبه شرایط برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان مساعد خواهد بود و این شرایط موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید متناوب و گاهی گرد و غبار در بعد از ظهر و شب در مناطق مذکور خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان

طی چند روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و بخش هایی از مرکز و در دو روز آینده در غرب کشور وزش باد و گرد و خاک خواهد بود که کاهش دید در محورهای مواصلاتی این مناطق. بنابراین رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند، احتیاط های لازم را به عمل آورند.

انبوه گرد و غبار طی روزهای آینده از کشور عراق وارد غرب کشور می شود. امروز و فردا پتانسیل تشکیل توده گرد و غبار در عراق و انتقال آن به مناطقی از ایلام و خوزستان را خواهیم داشت که در آن مناطق نیز شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم.

از امروز تا اواسط هفته افزایش نسبی دما در شرق کشور به ویژه سواحل دریای خزر و طی چند روز آینده در شرق کشور طوفانی و طوفانی پیش بینی می شود. دریای عمان

سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت هواشناسی تهران اعلام کرد: طی روزهای آینده وزش باد ملایم تا چند ساعت در پایتخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید