وزارت اطلاعات جزئیات جدیدی از بازداشت این گروه تروریستی منتشر کرد


ساعت: 14:52
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885940

وزارت اطلاعات جزئیات جدیدی از دستگیری و تجهیز تیم تروریستی شناسایی شده رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات جزئیات بیشتری از دستگیری و تجهیز تیم تروریستی شناسایی شده رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

متن توجه کنید Y دوم، اطلاعات وزارت اطلاعات در مورد این گروه تروریستی به شرح زیر است:


کافی الله الرحمن الرحیم

پس از اعلام گزارش دستگیری یک گروه تروریستی مرتبط با رژیم غاصب صهیونیستی، بخشی از اطلاعات دریافتی به احضاریه ملت شریف ایران تحویل می دهد.

1- هدف تروریست های مرتبط با رژیم صهیونیستی منفجر کردن مرکز حساس صنایع دفاعی این کشور بود.

2- صهیونیست های جنایتکار با توجه به اهمیت و حساسیت مرکز مورد نظر، پیچیده ترین روش های ترکیبی را برای شناسایی جغرافیای هدف و انهدام گسترده آن طراحی کرده اند.

3- عناصر عملیاتی گروه ضربت، اعضای گروهک تروریستی و مزدوران کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله هدایت می شوند. مهتدیرهبر این گروه برای این ماموریت انتخاب و به مقامات موساد معرفی شد. هیچ هزینه ای ندارد کشف و مستند شده است که حقوق گروه کومله برای رژیم صهیونیستی در گذشته کشف و مستند شده است، اما این ارتباط وجود ندارد. سال ها این دومی کاملاً نزدیک و نیمه علنی شده است تا جایی که عملیات نیابتی از جانب رژیم صهیونیستی مؤثر است. Y این باند مزدور شده است.

4- سربازان گمنام امام زمانآخ) پس از دستگیری تروریست ها و در مرحله اول به منظور حفظ ارتباط اینها با عوامل موساد دستگیری ها را کاملا سفید کردند. این رویکرد امکان شناسایی همه اعضای تیم را فراهم می کند سلام عملیات، نگهداری و شیوه ها مدیریت عملیات سازمان موساد و زمان دقیق عملیات مشخص شد. این سازمان تروریستی پس از ناکامی بزرگ در اجرای عملیات و بی اطلاعی از وضعیت تیم عملیاتی، متصل و تجهیزات حساس همراه اینهادر روز یکشنبه در گذشته به گروه مزدور کومله دستور داده بودند که وارد عمل شوند بی سابقهدستگیری عدد اقلام خود را تبلیغ کنید اینجا وزارت کشور است روزها آینده و با حذف برخی اطلاعات و ملاحظات حفاظتی، عدد و هویت عوامل دستگیر شده و عناصر ساکن مرتبط خارج از کشور اعلام خواهد کرد
5- گستردگی و تنوع تجهیزات با تروریست ها به حدی است که امکان حمل مستقیم آن وجود دارد اینها هیچ اقدامی از سوی اعضای تیم وجود ندارد. بنابراین به صورت تعبیه در تجهیزات پوششی و از باند فرودگاه زغال اختهاز اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده است.
6- قسمتی از سلاح و تجهیزات ضبط شده تروریست ها به شرح زیر است:

1/6- عدد 8 بمب بسیار قوی برای منفجر کردن هدف اصلی و 8 بمب کوچک برای از بین بردن تجهیزات تیم بعد از عملیات اصلی.
2.6- 4 اسلحه کمری مخصوص با صدا خفه کن و عدد بسیاری از کاست های مرتبط
6/3- آخرین نسخه های سیستم های ارتباطی ویندوز قرمز، عدد قابل توجه لپ تاپ و تلفن ها تلفن های همراه و روترهای اختصاصی.
6/4- ابزار فنی ویژه وقفه سیستم های کنترل محیط هدف و همچنین برای انفجار از راه دور.
6/5- مجموعه کامل ابزار آرایش، کلاه گیس و ابزار تعویض اثر انگشت.
6.6- مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی و ریال ایران.
۶/۷- انواع شناسنامه های جعلی ایرانی و غیر ایرانی.
7- وزارت اطلاعات ضمن سپاسگزاری خاضعانه از خداوند متعال که همواره رهنما، پشتیبان و حافظ مجاهدان گمنام اسلام و ایران در صحنه های خطرناک مأموریت های افتخارآمیز بوده است، اعلام می دارد که تیم عملیاتی دستگیر شده نه تنها موفق به انجام این عملیات شدند. بمب ها در محیط هدف قرار نگرفتند، اما قبل از دستگیری اعضای آن و در حالی که به طور کامل در محاصره تور حفاظتی جسارتان گمنام قرار داشتند و به عنوان یک اقدام کاملاً پیشگیرانه، اطلاعات و هشدارهای لازم به مراکز مرتبط برای جلوگیری از هرگونه احتمالی داده شد. آماده نیست در جریان دستگیری ها، تروریست ها حتی به نزدیکی هدف نیز دسترسی ندارند.

در پایان وزارت اطلاعات به غاصبان جنجالی قدس شریف و حامیان عوامل تروریست آنها به صراحت و قاطعیت بیان می کند که اگرچه در دستیابی به هدف جنایی آنها با عقب نشینی بزرگی مواجه شدند، اما همان اقدام « اعزام تیم به حرم مطهر جمهوری اسلامی ایران » بی پاسخ نخواهد ماند، همچنان که هیچ یک از اقدامات تروریستی آنها تاکنون بی پاسخ نمانده است، بلکه منافع «صهیونیسم» است. بین بین المللی«مصائب بی صدا و پنهان بر آنها وارد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید