وزارت اطلاعات: شبکه کلاهبرداری سازمان یافته Unique Finance را نابود کنید و اعضای کلیدی را دستگیر کنید

وزارت اطلاعات: شبکه کلاهبرداری سازمان یافته Unique Finance را نابود کنید و اعضای کلیدی را دستگیر کنید

روز جدید : به شکایت موسسان و گردانندگان این شرکت هرمی رسیدگی و برای متخلفان نظام اقتصادی کشور در محاکم ویژه صادر می شود.

وزارت اطلاعات از انهدام شبکه سازمان یافته کلاهبرداری Unique Finance و دستگیری اعضای کلیدی شبکه در سراسر کشور خبر داد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیش از 150 شبکه بزرگ و سرکردگان شرکت هرمی با سرمایه های بی نظیر در 19 استان کشور به بهره برداری رسیده است. شناسایی و شناسایی شد. هماهنگی قوه قضائیه تحت تأثیر قرار گرفته است.

بنیانگذاران و مدیران این شرکت که ایرانیان مقیم کشورهای همسایه هستند؛ با معرفی نادرست این گروه به عنوان یک شرکت بین المللی و فعال در خرید و فروش سهام شرکت های معتبر در بورس های خارجی، با استفاده از روش های اغواگرانه و ادعای پرداخت سودهای نامتعارف و دلاری، شبکه هرمی، ارائه توکن های دیجیتال به نام UNQT و کلاهبرداری توسط تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور.

با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور، سایر اعضای فعال این شبکه هرمی با اطلاعات و دعاوی موسسان و گردانندگان این شرکت هرمی، در دادگاه های ویژه رسیدگی به ناوشکن ها رصد می شوند. نظام اقتصادی کشور کار و احکام.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و ظهور کلاهبرداری های هرمی نوظهور به ویژه در حوزه ارزهای دیجیتال، وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به عواقب پرهزینه سرمایه گذاری در این گونه طرح ها، آمادگی دریافت گزارش های مردمی از طریق ستاد خبری 113 را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید