وزارت بهداشت بدهی 300 میلیاردی به علوم پزشکی قزوین را تسویه می کند

وی افزود: پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران حوزه پزشکی با تمام توان با کرونا مبارزه کردند و سلامت خود را به خطر انداختند تا بر سلامت کامل جامعه پیروز شوند.

نماینده مردم آواج و بویین زهرا در مجلس با تاکید بر اینکه در دوران ولیعهد اگر سپاه و ارتش همکاری نکنند با چالش های زیادی مواجه خواهیم شد، تاکید کرد: و این در حالی بود که با تحریم های شدید مواجه بودیم.

عباسپور با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از حوزه هایی است که کارآمدی نظام را در حوزه سلامت نشان می دهد، گفت: حوزه سلامت یکی از حوزه هایی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون رشد خوبی داشته و اکنون 95 درصد داروهای لازم در کشور تامین می شود.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید برای حل مشکلات در خط باشند. وی ادامه داد: اگر اتحاد، انسجام و همدلی نبود، انقلاب به نتیجه نمی رسید و افتخاری ایجاد نمی شد. امروز برای حل مشکلات باید به یکدیگر احترام بگذاریم و اگر به این مسائل رسیدگی نشود گرفتار خواهیم شد.»

این مقام مسئول تاکید کرد: درخواست مهم ما این است که چرا باید شاهد کمبود تخت بیمارستانی در قزوین باشیم و اعتبار کمی به این استان تعلق گیرد؛ وزارت بهداشت 300 میلیارد تن به دانشگاه علوم پزشکی قزوین بدهکار است و ما هم به این استان نیاز داریم. بخواهید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما نمی خواهیم وزارت بهداشت را به چالش بکشیم اما در صورت عدم رسیدگی به بدهی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی شکایت خود را به این آدرس ارسال می کنیم. ماده 90.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید