وزارت تعاون با رهبری جوان و انقلابی خود یک جهش تاریخی را تجربه می کند

ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801155

محمد رشیدی گفت: وزارت تعاون با رهبران جوان و انقلاب یک جهش تاریخی را تجربه می کند. با نیروی جوان، پرانرژی و انقلابی می‌توانیم بر بسیاری از محدودیت‌ها فائق آییم و از آن عبور کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رشیدی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: دکتر عبدالملکی یک نیروی انقلابی جوان و پرانرژی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کار خوبی که در دوران تصدی خود انجام داد این بود که جوان سازی زیادی در سطوح مختلف دولت انجام داد.

رشیدی گفت: اگرچه برخی انتصابات وی و سایر وزرا خالی از ایراد و اشکال نیست، اما تا حد امکان شعار دولت جوان حزب الله منصوب از سوی رهبر معظم انقلاب محترم شمرده شده و زحمتکشان. وزیر به جوانان کمک کرده تا کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز وزیر کار با برنامه ریزی خوب در تقسیمات وزارت رفاه اجتماعی که در بحث اشتغال موثر است پیشرفت جدی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رونق است و رقابت را از نیروی کار، تولید، صنعت و تولید میدانی خارج کنید و وارد چرخه تولید شوید.

رشیدی گفت: امروز وزارت رفاه برای به روز رسانی مجموعه ها و آمادگی جدی برای تولید و اشتغال جوانان تلاش می کند.

وی گفت: حجم کار زیاد است و با محدودیت منابع مواجه هستیم. در حال حاضر مشکل پیش روی دولت شرایط سخت تحریم ها و محدودیت منابع است.

رشیدی افزود: ما می توانیم با نیروی جوان، پرانرژی و انقلابی و همچنین با همت کودکان این مرز و بوم از بسیاری از این محدودیت ها عبور کرده و بر آن ها فائق آییم.

وی خاطرنشان کرد: آقای عبدالملکی امروز در تلاش است تا با تصمیم گیری در وزارت تعاون با کمترین هزینه، دسترسی جوانان به مشاغل را آسان کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از تصمیمات ایجاد بنگاه های کوچک و بخشی نیز استارت آپ ها است که همگی در دستور کار وزارت رفاه است.

وی گفت: موضوعی که سال ها از دستور کار خارج شد تعاونی ها بود که در روزهای اول انقلاب در ایجاد اشتغال و درآمد عمومی موثر بودند. اقدامات شهری خوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت و ساز مسکن تفاهم های خوبی بین MTK و ZhK در حال ایجاد است تا MKK بتواند سهم خوبی در جهش تولید مسکن داشته باشد.

رشیدی گفت: اگر این رویه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور جدی اعمال شود نسبت به دوره های گذشته جهشی در عملکرد وزارت تعاون خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته وزیر رفاه همکاری خوبی با مجلس دارد و امیدواریم این تعامل ادامه داشته باشد و بتوانند از کمک نظارت مجلس برای تحقق اهداف وزارتخانه استفاده کنند. تعاون و اشتغال جوانان کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید