وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

روز جدید به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای تهران صاف و گاهی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک در ساعات مشخصی در مناطق مستعد افزایش دما در استان خیز می کند.

بر اساس پیش‌بینی و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف، گاهی کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه. . (16 تا 8 تیرماه) در نیمه جنوبی و مناطق مستعد وقوع گرد و خاک موقتی پیش بینی می شود.

امروز (5 تیرماه) با توجه به اثر گرد و غبار انتقالی غرب، در ساعاتی پیش‌بینی گرد و غبار و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و افزایش تدریجی دما در سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 41 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (18 تیرماه) صاف و وزش باد در بعدازظهر و کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (18 تیر) صاف و وزش باد و کمی. ابری در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 29 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید