وزنه برداری قهرمانی جهان اولین وزنه برداری در تاشکند نقره شد/ درخشش جوادی با نایب قهرمانی جهان

ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791616

وزنه بردار دسته 81 کیلوگرم ایران به مدال نقره جهان دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان در دسته منتخب 81 کیلوگرم ادامه یافت. در این رده مصطفی جوادی به عنوان نماینده ایران سوار بر حریفان خود شد و در نهایت به مدال نقره جهان دست یافت.

? تک در حال حرکت است
میر مصطفی جوادی رقابت خود را در دسته 81 کیلوگرم با وزنه 155 کیلوگرم آغاز کرد و با اولین حرکت موفق شد وزنه 155 کیلوگرم را بالای سر ببرد. جوادی در حرکت دوم وزنه 159 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه 163 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد تا در یک حرکت هر سه حرکت را با موفقیت به پایان برساند.
میر مصطفی جوادی در پایان رقابت های یکضرب وزن 81 کیلوگرم با رکورد 163 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

مسابقه به قدری نزدیک بود که رکورد جهانی دو بار شکسته شد. نفرات اول و دوم در این حرکت نمایندگان مولداوی و بلغارستان بودند که دیداری دیدنی در رکوردشکنی رقم زدند.

حرکت دوگانه
در حرکت دوگانه مصطفی جوادی باز هم درخشید و این بار دوم شد. او در دوضرب ۱۹۳ کیلوگرم شروع کرد و سپس وزنه های ۱۹۸ و ۲۰۴ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و به مدال نقره دوضرب دست یافت.
در این رده نماینده بلغارستان دو بار رکورد جهان را شکست و طلا گرفت.

مصطفی جوادی در وزن 367 کیلوگرم در وزن 81 کیلوگرم در مجموع به مدال نقره دست یافت. کارلوس نصر از بلغارستان و روبو از مولداوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید