وزیر آموزش و پرورش از مقام شامخ سردار شهید سلیمانی تجلیل کرد

ساعت: 07:51
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797713

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (سه شنبه) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری در گلزار شهدای کرمان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف والای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد.

مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کرمانی نوری را تا گلزار شهدا همراهی کردند.

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد استان کرمان شد.

نوری در بدو ورود به کرمان مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس مجلس نمایندگان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از اساتید کرمان قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان سفر کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و بازدید از روند فعالیت های آموزشی در مدارس کرمان از جمله برنامه های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین دیداری صمیمانه با نمایندگان فرهنگیان، معلمان، معلمان، دانش آموزان و مدیران مدارس استان کرمان خواهد داشت و با سه نفر از فرهنگیان استان کرمان که مشکلات خاصی دارند گفتگو خواهد کرد.

حضور در شورای آموزش و پرورش، شرکت در مراسم تجلیل از موسسات خیریه پوش کرمان دانا و بازدید از مدرسه اتاق بازرگانی (حیات طیبه) از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید