وزیر آموزش و پرورش: توقیف فیلم را به خاطر بازی یک بازیگر ممنوع کرده ایم

وزیر آموزش و پرورش: توقیف فیلم را به خاطر بازی یک بازیگر ممنوع کرده ایم

اسماعیلی گفت: وزارت ارشاد درباره سریال پاییزی تصمیمی نمی گیرد و سیاست کلی را اعلام کرده ایم که پس از اتمام مراحل تولید تمامی سریال ها و سریال ها، اگر اشتباهی از سوی یکی از بازیگران انجام شود، کل سریال تمام شود. سرزنش خواهد شد.بیایید عجله نکنیم. این سیاست ماست که اجرا شده است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ناهار امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم های ارسالی را اعلام می کند. به بخش داوری موضوع داوری در هیات انتخاب به قسمت پایانی رسیده و اکران فیلم های فجر از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش انتخاب، وی گفت: جشنواره تئاتر فجر نیز آغاز شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. سالن‌ها تقریباً مملو از جمعیت است و این جشنواره تا دوازدهم باخمن ادامه خواهد داشت و نمایش فیلم‌های هیئت داوران جشنواره از دوازدهم باخمن آغاز می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تعداد فیلم هایی که اکران شده است کاملا با شعار جشنواره که همدلی و همدلی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است مطابقت دارد.

اسماعیلی تاکید کرد: تقریباً فیلم هایی در ژانرهایی که از جامعیت خوبی برخوردار هستند به جشنواره آمده اند و هیئت داوران نیز به این موضوع توجه کرده اند.

وی گفت: کنسرت ها از چند هفته پیش آغاز شده و در این هفته اجراهای متعددی داریم و در طول بهمن ماه تا شروع جشنواره موسیقی فجر که 28 بهمن ماه خواهد بود، بسیاری از آنها اجرای عمومی خواهند داشت.

وزیر ارشاد در خصوص پخش سریال پاییز تصریح کرد: وزارت ارشاد در خصوص سریال پاییز تصمیمی نمی گیرد و در مجموع سیاستی را اعلام کرده ایم که پس از اتمام مراحل تولید تمامی مجموعه ها و سریال ها، اگر اشتباهی توسط یکی از عوامل مرتکب شده است، آن را به کل مجموعه تعمیم ندهیم. این سیاست ماست که اجرا شده است.

و افزود: نگاه دولت حمایت از اهالی فرهنگ و هنر است نه اینکه اشتباه یک نفر را به کل قشر سرایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید