وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه استنفورد پول گرفت تا در تحقیقات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است

وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه استنفورد پول گرفت تا در تحقیقات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تحقیقی که در دانشگاه استنفورد با عنوان 2040 در حوزه حکمرانی انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته است تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستمی است، بله صحبت نمی کنیم. پیشرفت جمهوری اسلامی این یک نمایش است، اما بعداً متوجه شدند که بسیاری از اقدامات از جمله حداکثر واکسیناسیون در ایران انجام نشده است، سپس با اقدامات نامناسب می‌خواهند مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کنند، پس باید مراقب باشیم که اینگونه تلقین نشود. افکار بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی در دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش در نشست تخصصی روسای ادارات سنجش موفقیت بر نگاه دوراندیشانه به مشکلات کشور و برنامه ریزی برای نسل جدید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در نشست تخصصی روسای ادارات، مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد قطب کشور که برگزار شد، سیاست های کلی تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش را بیان کرد. در اردوگاه شهید باهنر: در فصل ششم سند تحول بنیادین، اهداف کلان ایجاد یک سیستم کارآمد، اثربخش و پاسخگو به ما محول شد، همچنین منابع بین المللی سلامت اداری را در برابر فساد قرار داده و تعاریفی قانونی دارند که به آنها مبانی می گویند. مشروعیت در کشور ما جدا از تعاریف حقوقی، ما به شدت معتقدیم که امور اداری باید در جهت رضای خداوند باشد.

نوری با اشاره به تحقیقی که در دانشگاه استنفورد با عنوان 2040 در حوزه حکومت داری انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است و بگوید پیشرفت جمهوری اسلامی نمایشی است اما بعدا ببنید گفتند خیلی از اقدامات مثل واکسیناسیون حداکثری در ایران نمایشی نیست، بعد با اقدامات نامناسب می خواستند مدارس و دانشگاه ها را تعطیل کنند، پس باید مراقب بود که این گونه افکار بدخواهان و دشمنان اسلام را به دانش آموزان القاء نکنیم. انقلاب

وزیر آموزش و پرورش در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: دلایل زیادی وجود دارد که فساد در کشور ما سیستمی نیست. بسیاری از مسئولان و معاونان کشور ما حتی صاحبخانه هم نیستند. ما باید مدیریت هوشمندانه را در مورد مسائلی که هم ابزار و هم تکنیک دارند اعمال کنیم. ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عصر هوش مصنوعی بسیار مؤثر است و امروزه باید از روش ها و ابزارهای مدرن استفاده کرد.

این عضو کابینه مردمی دولت با بیان اینکه این روزها صحبت از «نسل Z» زیاد است، خاطرنشان کرد: به این دلیل است که «نسل آلفا» نیز از راه رسیده و اکنون باید برای «نسل بتا» برنامه ریزی کنیم. ، آینده گرا. در آموزش و پرورش مهم ترین سلامتی، سلامت معلم است، زیرا سلامت علمی را به همراه دارد و از سرمایه های ما بهتر استفاده می شود.

نوری یادآور شد: 300 هزار نفر در آموزش و پرورش شاغل هستند و 60 درصد آنها در رشته های غیر سنتی هستند که باید اصلاح شود. معلم باید معلم باشد و نقش خود را به درستی انجام دهد. در واقع معلم باید بارها و بارها به ذهن دانش آموز نگاه کند. معلم باید از مسیر تربیت معلم خارج شود و به مقام والای معلمی برسد، پس باید تربیت معلم را احیا کنیم. در این راستا 415 هزار متر مربع به فضای فیزیکی تربیت معلم اضافه شده و اقدامات دیگری برای بهبود وضعیت در حال انجام است. معلمان باید به دانش آموزان توجه کنند زیرا دانش آموزان جماد نیستند تا اراده خود را به آنها تحمیل کنیم باید به نقش معلم و والدین نیز توجه کنیم و به آنها احترام بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید