وزیر آموزش و پرورش: دشمنان نمی توانند مانع موفقیت نوجوانان ایرانی شوند

اجتماع بزرگ دانش آموزان تهرانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی، یوسف نوری رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید عباس جوهری وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کریمیان استاندار تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه تعداد زیادی از اساتید و کارکنان کاشیری و لشگری در سالن 12000 نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور شاداب سازی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان با همکاری تشکل های دانش آموزی و با همت و میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد. ; دانش آموزان از ساعات اولیه با حضور در این جشن با آرمان های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی ضمن تبریک ویژه رئیس جمهور به دانشجویان و اساتید، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: جوانان عزیز یادتان باشد که همه شما امام رضایی هستید و این مرز و بوم را شهید حج تقسیم کرد. قاسم سلیمانی شما همه جوان هستید از مکتب سلیمانی هستید.

وی خاطرنشان کرد: رشد انقلاب در دست همه شما فرزندان انقلاب اسلامی است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم می توانیم و امروز همه دستاوردهای انقلاب اسلامی است. کشور به همت جوانان ما به ثمر رسیده است و دشمنان تلاش می کنند تا نوجوانان و جوانان ما را از رسیدن به قله های موفقیت باز دارند که دانش آموزان با آگاهی و امید راه موفقیت را طی کنند.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه 36 هزار جان باخته دانش آموز و 5 هزار معلم شهید گفت: این همایش ها و برنامه های پرشور دهه فجر برگزار می شود. به داستان انقلاب و واقعیت کمک خواهد کرد. داستان ما را برای نسل جوان بگویید.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشور ما است که سابقه ای در تاریخ ندارد و امروز فرصت این رویداد فرخنده است. این روز را با شادی و سرور در کنار هم جشن بگیریم و با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب تجدید میثاق کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید