وزیر امور خارجه قطر از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد


ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915023

وزیر امور خارجه قطر در گفتگوی تلفنی با همتای ایرانی خود از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی تقدیر کرد و از حمایت و همکاری فعال ایران در این دوره از جام جهانی قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در گفت‌وگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، توسعه روابط دو کشور به‌ویژه در دوران پس از پایان سال ۲۰۱۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دیدار دوجانبه مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر دو کشور و همچنین میزبانی موفق جام جهانی فوتبال در قطر مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور اسلامی ایران به امیر قطر، میزبانی موفق جام جهانی فوتبال را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.

امیر عبداللهیان همچنین از همکاری و همدلی دولت قطر در زمینه حضور هواداران تیم ملی و ورزش ایران دوستان در این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام امیر قطر به مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران، ارزیابی بالایی از عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال در قطر داشت. و همکاری فعال کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی به میزبانی دولت. قطر رتبه بندی شده است.

او بدون توجه به نتایج بازی ها از عملکرد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تمجید کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر برای شهروندان دو کشور آرزوی موفقیت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید