وزیر بهداشت: نقطه قوت اصلی ایران در مبارزه با ولیعهد، حمایت مردم از دولت است

وزیر بهداشت: نقطه قوت اصلی ایران در مبارزه با ولیعهد، حمایت مردم از دولت است

روز جدید : وزیر بهداشت از تزریق اولین دوز واکسن کراون به بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری از پیش برنامه ریزی شده صبح امروز وارد اصفهان شد و از پروژه های بیمارستانی و آزمایشگاهی استان بازدید کرد.

عین اللهی در حاشیه این بازدید از منزل شهید حاجی بهرام گفت: بسیاری از کشورها مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه فکر می کردند قدرت زیادی دارند اما ولیعهد نشان داد که قدرت متعلق به آن نیست. ویژگی. “

وی افزود: درست است که کشورهای پیشرفته پول و تجهیزات دارند، اما نقطه قوت اصلی مردم همراهی با دولت است که در ایران اتفاق افتاد تا بتوانیم با تاج مبارزه کنیم، اما در کشورهای توسعه یافته مرگ و میر و مرگ و میر بسیار بالاست. “

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: دلیل بالا بودن آمار در کشورهای توسعه یافته این است که با وجود این همه ثروت که دارند، مردم در کنارشان نیستند. اما اینجا که رهبر معظم انقلاب به نکته ای اشاره می کنند و می گویند من واکسن زده ام، فردای آن روز جمعیت زیادی برای زدن واکسن می آیند.

وی با اشاره به پوشش بالای 90 درصد واکسیناسیون در کشور گفت: تا مردم داریم قدرت داریم و اگر مردم نداشته باشیم با هر پولی که داریم به جایی نمی رسیم.

عین اللهی با تسلیت وفات حضرت زینب (س) گفت: هر چه داریم از حضرت زینب (سلام الله علیها) است که حامل شهادت حضرت اباعبدالله (س) و قیام عاشورا بود. شهدا نیز با خون خود این کشور را سیراب کردند و به زور نشان دادند که می توانند در مقابل دشمن قوی ایستادگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید