وزیر علوم: در اعتراضات اخیر از بینی دانشجویان خون نمی آید

وزیر علوم: در اعتراضات اخیر از بینی دانشجویان خون نمی آید

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: تجربیات خود را در رابطه با مدیریت اعتراضات اخیر بنویسید. در این مدت از بینی دانش آموزان خونریزی نکرد و توانستید نمره خوبی بگیرید.

وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: تجربه خود را در رابطه با مدیریت اعتراضات اخیر بنویسید. در این مدت از بینی دانش آموزان خونریزی نکرد و توانستید نمره خوبی بگیرید.

محمدعلی زلفی گل در نشست روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور که با موضوع پرداختن به موضوعات مختلف آموزش عالی در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی برگزار می شود، ضمن تشکر از رؤسای جمهور از زحماتشان در این ترم گفت: در این ترم نشان دادید که قهرمانان روز هستید و می توان روی آنها حساب کرد. در این مدت شما به خوبی از فرزندان ما محافظت کرده اید و محیط امنی را برای آنها در خوابگاه ها فراهم کرده اید.

و افزود: شما با رشادت و شهامتی که نشان دادید نشان دادید که فضای دانشگاه با فرهنگ عمومی جامعه متفاوت است. مطالبه گری و سوال پرسیدن در فرهنگ دانشگاه ارزش دارد و شما نشان داده اید که در سوال پرسیدن و مطالبه گری عالی هستید.

وزیر علوم گفت: این جلسات فصلی را برگزار می کنیم، در این جلسات جدا از همفکری، وقتی روسای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پارک های علم و فناوری مختلف دور هم جمع شوند، دوستی و همکاری ایجاد می شود.

زلفی گل خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری گفت: باید از یکدیگر یاد بگیرید و در انتقال تجربه سخاوتمند باشید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم استفاده از ظرفیت پذیرش دانشجویی تقاضا محور تاکید کرد و گفت: تجربه یزد، هرمزگان، دانشگاه سهند و …. باید در ارتباط با صنایع استفاده شود. بپرسید کدام صنایع به دانشجو نیاز دارند و به سازمان سنجش اطلاع دهید و با این شرایط داوطلب را بپذیرید. دانشگاه های بزرگ ما نیز می توانند تا دیر نشده از این ظرفیت استفاده کنند، مانند دانشگاه فرهنگیان.

وی با بیان اینکه در آستانه فصل امتحانات هستیم، گفت: بررسی ها نشان می دهد که شما روسای دانشگاه ها در حوزه آموزشی بسیار خوب عمل کرده اید. امیدواریم این تجربه را به نسل بعد منتقل کنید و تجربه خود را ثبت کنید.

زلفی گل گفت: می خواهم از تجربه مدیریت اعتراضات اخیر بنویسید. در این مدت از بینی دانش آموزان خونریزی نکرد و توانستید نمره خوبی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید