وزیر ورزش و جوانان باید تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را مشخص کند/ هر تیمی مشکلات ما را داشت، زمین و هوا را دوخت!

ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786661

من از هیچ کس در مورد انقضای ترکیب نمی پرسم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آنجایی که زمین و آب و هوا را با هم اشتباه نمی گیریم، علاقه ای به ما ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر گفت: بعد از اینکه در سه بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم و انتظاراتمان برآورده نشد، قطعا بازی فردا برای ما بسیار مهم است. به قول معروف سه امتیاز این بازی برای ما مهمتر از شام است. ما باید سخت کار کنیم و تمرکز زیادی داشته باشیم چون مقابل یک تیم فنی و یک دونده بازی می کنیم. با توجه به بازی هایی که از نفت دیدیم. تیم صنعت، باید بگویم که این تیم خوب بازی می کند.

او گفت: تمرینات زیادی داشتیم و با بازیکنان در مورد شرایط تیم صحبت کردیم. “می دانیم که هواداران ناراحت و نگران هستند و نگرانی آنها را کاملا درک می کنیم. باید بتوانیم با اتحاد و حمایت تیم به این راه ادامه دهیم. راه سختی در پیش داریم. لیگ مانند یک ماراتن است و ما باید سعی کنید از خط پایان عبور کنید و به نظر من کاری که همه ما باید انجام دهیم این است که تلاش، تلاش و تمرکز بیشتر روی کار انجام دهیم، نه اینکه در حاشیه گیر کنیم. حمایت از تیم باید برای همه ما اولویت باشد. ما واقعاً همه چیز به خودی خود است و بازیکنان به دلیل مشکلات فراوانی که دارند تحت فشار زیادی هستند، اما همه تلاش می کنند نام پرسپولیس و سربلندی هواداران را مطرح کنند. ما باید به بازیکنان اعتماد کنیم و از آنها حمایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فردا این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود بسیار خوشحالم. بعد از دو سال بازی با حضور تماشاگران یک لذت دیگر است و منتظر بازی فردا هستیم تا حضور گرم هواداران را تجربه کنیم. خدایا کمکمان کن بازی خوبی انجام دهیم. همه ما انگیزه زیادی داریم و خیلی زود باید به فرم خوب تیممان برگردیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس امسال هم مثل دو سال گذشته که در مقطعی شکست خورد می تواند به خط قهرمانی بازگردد؟»، توضیح داد: خیلی سخت است. متأسفانه در این مسیر هستیم اما باید خیلی زود مسیرمان را عوض کنیم و به فرم تیمی که قبلا داشتیم برگردیم. همه فوتبال ها فنی نیستند و اتفاقاتی که خارج از زمین می افتد و مشکلاتی که تیم داشته و دارد، ذهن ما را تحت تاثیر قرار داده و کار را سخت کرده است. بالاخره تیمی که می خواهد قهرمان شود باید خیالش راحت باشد. در فوتبال ایران مشکلات همیشه وجود دارد، اما اگر مشکلات کم باشد، قطعا می توانیم به ادامه کار خوش بین باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که وحید امیری کیفیتی را که در بازی های ملی در پرسپولیس دارد نشان نمی دهد، توضیح داد: امیری هم بازی های خوبی برای ما انجام داد و این را قبول ندارم. وحید هر بار که برای ما بازی کرده بهترین بازی هایش را انجام داده و کیفیت کارش برای پرسپولیس راضی کننده است. او هر کاری که ممکن بود برای تیم انجام داد.

وی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شما گفتید فدراسیون فوتبال همکاری خوبی با پرسپولیس ندارد و اگر این همکاری به همین منوال ادامه پیدا کند ممکن است در اردوهای بعدی کریم باقری و آنالیزور تیم را به اردوی تیم ملی اعزام نکنید. .: مشکلاتی که برای تیم ما پیش می آید به خاطر اردوها و مسابقات تیم ملی است و همه به آن واقف هستند. فدراسیون هم از مشکلات ما مطلع است. ما به دنبال این نیستیم که با فدراسیون مواضع رو در رو داشته باشیم و دنبال این مسائل نیستیم. ما می خواهیم تیم ملی موفق باشد و موفقیت تیم ملی برای ما بسیار مهم است. بگذار تیم ملی خوب باشد، فوتبال ما خوب باشد و این تعامل همیشه از طرف پرسپولیس خواهد بود و باعث افتخار ماست که بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی پرسپولیسی هستند و مربیان مربیان توانمندی را در اختیار تیم ملی قرار می دهند. همیشه بوده و خواهد بود امیدواریم دوستان بیشتر با ما ارتباط برقرار کنند و ما حق داریم از بازیکنان خود بهترین استفاده را ببریم. به عنوان مثال وحید امیری در دو بازی قبلی بهترین بازیکن تیم ملی بود. حال سوال ما این است که «چرا این بازیکن مقابل رفسنجان کپر نداریم؟». امیدوارم این یک تعامل دو طرفه باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به دنبال این است که اخبار مربوط به تیم و رختکن لو نرود، یادآور شد: متوجه شدم. این مشکل سالهاست که وجود دارد و متاسفانه ممکن است در رختکن به عنوان عضوی از تیم اخباری منتشر شود. ما نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد، اما چند سالی است که این اتفاق می‌افتد که خیلی اهمیت نمی‌دهیم. البته کاری از دست ما برنمی آید و نمی توانیم بپرسیم کجا این اتفاق می افتد. تمامی تیم هایی که ترکیب آنها از قبل اعلام شده است این مشکل را دارند و این مشکل مختص پرسپولیس نیست و در صورتی که تاریخ انقضای ترکیب به پایان نرسیده باشد، به احتمال زیاد در تمرین ترکیب خود را امتحان نکرده اند و در روز بازی ترکیب خود را اعلام خواهند کرد. با سبک کاری که داریم ارزش متفاوت

گل محمدی در پاسخ به اعتراض برخی بازیکنان به کیفیت لباس تیم گفت: موضوع لباس واقعاً موضوع مهمی در فوتبال است و متأسفانه کیفیتی که در ابتدای فصل باید به ما می دادند در این حد نیست. کیفیت و حتی رنگش مناسب نیست.» اینها چیزهایی است که فکر می کنم ساخت ایران است. با هم صحبت کردیم و احتمالاً ست پرسپولیس هم از نظر رنگ و طرح و هم از نظر جنس تغییر می کند. هوادارانی که با آنها صحبت می کنیم هستند. همچنین ناراضی از شکل و شمایل لباس ها و ست لباس پرسپولیس باید هر چه زودتر عوض شود و احتمالا تا هفته آینده لباس هایمان عوض می شود.

وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به گل های پرسپولیس و تغییرات دروازه، برنامه ای برای تقویت و تغییر تیم دارید؟» مولفه ها و اعضای تیم نیاز به بررسی و کار دارند. دفاع تیم ما باید بهتر باشد. دلیل اینکه توانستیم در دو سال اخیر برنده شویم، دفاع تیمی خوبمان بود. این اتفاق نباید بیفتد. تیمی که گل زده جبرانش سخت است و باید در دفاع قوی تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستان تصریح کرد: از آنجایی که تیم پرسپولیس است، اهمیت چندانی به مسائل داده نمی شود. اگر برای باشگاه دیگری اتفاق می افتاد زمین و هوا را با هم ترکیب می کردیم اما چون سر کار هستیم و حرف نمی زنیم با حداقل ها می سازیم و همه مشکلات را تحمل می کنیم، اگر اتفاق ناخوشایندی برای تیم بیفتد متاسفانه هیچکس اهمیت می دهد، اما این مشکلات واقعاً به تیم ضربه می زند. حدود دو هفته است که بازیکنان تاجیکستانی را جذب می کنیم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. مشکلات مربوط به باشگاه است و باشگاه باید برای حل آن تلاش کند. بازیکنانی که دریافت کردیم جوان و آینده دار هستند و قیمت بسیار پایینی داشتند و می توانند چهره های تاثیرگذاری برای باشگاه ما در آینده باشند.

گل محمدی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در آن مدت از داوری ضربه خورد، گفت: دوست ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم و صحبتی که از سوی باشگاه مطرح شد، خیلی در این باره گفت و کاملا مشخص بود. ” دوست دارم جو داوری خوب باشد و فضای محترمانه و آرامی برای داوران ایجاد شود. متاسفانه داوران ما مشکلات زیادی دارند. همه داوران ما با توجه به سختی کارشان از کار یک قاضی فراتر می روند و سختی های زیادی را تحمل می کنند، به خصوص که نبود VAR کار را برای کل جامعه قضایی سخت می کند. اگر VAR باشد، قطعا کار با داوران و تصمیم گیری بهتر آسان تر خواهد بود. با توجه به اینکه برخی از داوران سیستم رادیویی ندارند، نباید انتظار بسیاری از آنها را داشته باشیم، اما به دنبال این هستیم که در صحنه های دیدنی تصمیمات خوبی گرفته شود. جایگاه من همیشه احترام به قضات بوده است و امیدوارم بتوانیم با دادن فرصت بیشتر قوه قضائیه خود را تقویت کنیم.

وی در خصوص عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این بلاتکلیفی قطعا به تیم و باشگاه آسیب می زند. ما به عنوان مربی و بازیکن باید بدانیم که تیم ما سازمانی دارد و وضعیت مدیریتی آن مشخص است. ما باید بدانیم که با چه کسی طرف هستیم. مشکلات بسیار واضح است و پیچیده نیست و ما می خواهیم بررسی کنیم، سازمان بزرگی مانند پرسپولیس قطعا باید برنامه مشخصی از اعضای هیئت مدیره، کمیته انضباطی و مدیرعامل خود داشته باشد زیرا به تیم کمک می کند تا همه وظایف خود را به خوبی انجام دهد. . این وضعیتی که برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدواریم وزیر ورزش هر چه زودتر وضعیت را روشن کند. اگر واقعاً می خواهیم تیم و باشگاه ثبات داشته باشد، باید این موضوع را در بحث مدیریت داشته باشیم تا تیم آسیب نبیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت حسینی، نعمتی و کامیابی نیا خاطرنشان کرد: سیامک به تازگی به تیم اضافه شده و سیدجلال همچنان از ناحیه زانو مشکل دارد و نمی دانم مقابل صنعت نفت بازی می کند یا خیر. کمال کامیابی نیا هم دوران سختی از مصدومیت را پشت سر گذاشت و تا رسیدن به سطح بالایی از تمرین باید به او زمان بیشتری بدهیم تا با تمرینات ویژه به شرایط عالی برسد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سیستم پرسپولیس به دفاع سه نفره موقتی بوده یا در مسابقات بعدی ادامه خواهد داشت، گفت: در این موارد نمی توان زیاد توضیح داد. باید ببینیم در بازی های آینده چه اتفاقی می افتد. هر دوی ما چهار دفاع را بلدیم و سه سیستم دفاعی را یاد گرفتیم. این به ما در آینده کمک زیادی می کند و بسته به نوع و سیستم حریف می توانیم از هر دو سیستم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید