وزیر کشور درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ: باید تعهد بدهند/ منتظر پاسخ صاحبان این شبکه ها هستیم

وزیر کشور درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ: باید تعهد بدهند/ منتظر پاسخ صاحبان این شبکه ها هستیم

وزیر کشور گفت: در خصوص فیلتر شدن شبکه های اینستاگرام و واتس اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه ها مقررات را رعایت کرده و تعهد بدهند، وزارت ارتباطات به وظایف خود عمل می کند این زمینه داده نمی شود.

احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی پیام رسان های خارجی گفت: در خصوص فیلتر شدن شبکه های اینستاگرام و واتس اپ در حالی که صاحبان این شبکه ها اقدام می کنند. طبق چارچوب قانونی و قولی مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات به وظایف خود عمل خواهد کرد، در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه ها هستیم اما هنوز پاسخ روشنی وجود ندارد.

به گزارش فارس، وی همچنین درباره اعلام زمان اتمام پروژه زباله سوز در ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه در حال رصد است، گفت: پیمانکار باید برای انجام تعهدات خود تلاش بیشتری کند.

وحیدی با اشاره به اینکه مشکل زباله در منطقه بابل و آمل یک نگرانی جدی است، گفت: بازدیدهای متعددی داشته ایم، به دنبال افرادی هستیم که بتوانند وارد این منطقه شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه اساس کار در حوزه شهرهای بابل و آمل بر عهده شهرداری ها است، تصریح کرد: با نظارت استاندار و حمایت کشور، دو آلاینده بابل و آمل و در سایر شهرستان ها پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص برنامه دولت برای مهاجرت بازگشت از روستاها به شهرها تاکید کرد: توجه به موضوع روستا و بازگشت به روستا به عنوان مرکز تولید بسیار مهم است، بله شناسایی این مخاطرات مهم است. و پیشگیری از بروز مخاطرات را که یکی از وظایف مهم سازمان مدیریت بحران است پیش بینی کند که باید بحران را در سطح روستاها شناسایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید