وزیر کشور: نمی‌توان گفت سال 1401 سال سختی بود، اما گرفتاری و اضطرابی بود که دشمنان ایجاد کردند/ وظیفه ما در مقابل شورای امنیت رسیدگی به این موضوع بود که انجام شد.

وزیر کشور: نمی‌توان گفت سال 1401 سال سختی بود، اما گرفتاری و اضطرابی بود که دشمنان ایجاد کردند/ وظیفه ما در مقابل شورای امنیت رسیدگی به این موضوع بود که انجام شد.

احمد وحیدی وزیر کشور درباره اینکه آیا سال گذشته وزارت کشور سال سختی را پشت سر گذاشت، گفت: نمی توان گفت سخت بود اما در نهایت مشکل و اضطرابی بود که دشمنان برای کشور ایجاد کردند و آن هم وظیفه ما در قالب شورای امنیت در وزارت کشور این است که به این موضوع بپردازیم که این کار با کمک همه دستگاه های ذیربط انجام می شود، به هر حال این یکی از وظایف ماست که باید به آن رسیدگی کنیم.

وزیر کشور گفت: طبیعتاً دشمنان با ایجاد مسائل حاشیه ای سعی دارند ما را از برخورد با مسائل اساسی بازدارند. کارمندان و ملت عزیز ما تحت هیچ شرایطی به این حواشی توجه نکنند. اگر آنها این کار را نکرده اند.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در کشور و وظیفه بزرگان و تریبون ها اظهار داشت: همه باید به چارچوب ایران قدرتمند، مقتدر و مقتدر پایبند باشند، هر چه ما را از آن باز دارد. این اگر مسیر منحرف شود، قطعاً خواسته دشمن است و باعث خوشحالی دشمن می شود.

وزیر کشور تاکید کرد: ایران قدرتمند، مقتدر و مترقی بدون وحدت ملی، اتحاد همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی محقق نخواهد شد. طبیعتاً دشمنان با ایجاد مشکلات حاشیه ای سعی می کنند ما را از رویارویی با مشکلات اصلی بازدارند. کارمندان و ملت عزیز ما تحت هیچ شرایطی به این حواشی توجه نکنند. اگر آنها این کار را نکرده اند.

وی یادآور شد: در سال 1401 شاهد حضور شگفت انگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودید و راهپیمایی های قبل از آن هم همین را نشان می دهد که مردم ایران قدرتمند، ایران منسجم و ایران مترقی می خواهند و نمی خواهند. می خواهیم اجازه دهیم دشمنان ما در خارج از کشور و چند نفر از کسانی که حرف هایشان را در کشور تکرار می کنند راه و جایگاهی در کشور داشته باشند.

وحیدی گفت: وظیفه ماست که همه بسترهای لازم برای این کار را در زمینه های مختلف فراهم کنیم. اول امنیت است، بعد باید نشاط سیاسی و اجتماعی ایجاد کنیم و بعد همه استان های ما با توجه به اهداف و نقشی که در توسعه کشور دارند باید بتوانند آن را به خوبی ایفا کنند.

وی درباره اینکه آیا وزارت کشور در سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: نمی توان گفت سخت بوده است، اما مزاحمت و مزاحمتی بود که دشمنان کشور ایجاد کردند و وظیفه ما بود که برخورد کنیم. با این مشکل در مقابل شورای امنیت در وزارت کشور.» که با کمک همه دستگاه های ذیربط انجام شد، به هر حال این یکی از وظایف ماست که باید به آن رسیدگی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید